Hankinta Balenciagalta

 

Eilen aukesi Luxbagin uusi liike ja suuntasin katsomaan sitä paremmin illalla. Pääsinkin jo lauantaina kurkistamaan sisälle liikkeeseen, mutta halusin mennä vielä tutkimaan paremmalla ajalla tilaa ja uutuuksia. Ja niitähän löytyi.

Ihailemieni Balenciagan laukkujen, vaatteiden ja kenkien lisäksi esille oli tullut myös rannekkeita. Valikoimassa oli muun muassa klassisia Giant-rannekkeita mustana, jotka ovat yleensä aina loppu. Hinnat näissä olivat muuten euroolleen samat liikkeessä kuin Balenciagan nettikaupassa. Niinpä päädyin täydentämään rannekevalikoimaa (oho) kultaisella versiolla. Haaveilemastani Hermès Kelly Extrême -rannekkeesta ei koskaan löytynyt L-kokoa, joten pieni ostohyvitys oli paikallaan.

Näistä kuvista näkee jopa paremmin värin ja yksityiskohdat. Pahoittelut illan pimeydessä otetuista kuvista…

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit

Uusia sarjasuosikkeja

 

Kaveri kehui Suits-sarjaa, josta en ollut kuullutkaan. Selaillessani Netflixiä tuo pomppasi tietenkin ruudulle ja aloin katsomaan pilottia ihan mielenkiinnosta. Nyt menossa on jo toinen tuotantokausi. Lakisarjat eivät sinänsä ole ehkä se minun intohimoni, mutta tässä sarjassa perinteinen oikeussali-rumba on hieman toissijaisessa asemassa. Valokeilassa on  etenkin mahtavat henkilöhahmot, joita on äärimmäisen koukuttavaa seurata. Suosikkejani ovat tietenkin päähahmo Harvey Specter, lakifirman omistaja Jessica Pearson sekä sihteeri Donna Paulsen. Ja inhokki, kilvoitteleva lakimies Louis Litt.

Toinen mielenkiintoinen sarjauutuus on Mr. Selfridge, joka tulee tiistaisin Yleltä, minisarja kertoo tuon tutun tavaratalon perustamisesta 1900-luvun alussa. Tällä on varmasti kalasteltu vähän Downton Abbeyn seuraajia ja sarja täyttääkin osittain noita tunnelmia. Lisäksi on mielenkiintoista nähdä tarinaa tavaratalon ja sen perustajan takaa. Ja tietenkin ajankuvaa muutenkin. ”Asiakas on aina oikeassa” on ilmeisesti juurikin Harry Selfridgen lanseeraama lause.

Pakko nostaa tähän samaan muuten Netflixistä nousseita muistoja. Ally McBeal. Onhan se klassikko ja siinä on tiettyä tunnelmaa.

Toisena Siskoni on noita. Tehosteet ovat vähintäänkin koomisia, mutta on siinä jotain lumoa.

Kuvat/Imdb.com

Kulttuuri Suosittelen