Hulvaton viikonloppu Turussa

 

Mikä mahtava viikonloppu! Lähdimme perjantaina junalla Adalminan ja Charin kanssa kohti Turkua, jossa Coco, Maj ja Mona odottelivatkin jo meitä.
Coco oli järjestänyt meille majoitukset Radisson Blu Marinassa, joka sijaitsee aivan Aurajoen rannassa. Kun tavarat oli saatu vietyä huoneisiin suuntasimme Mammojen sviittiin virittäytymään viikonlopputunnelmaan ja pölisemään kuulumisia.

Sviitissä meitä odotti kuohuvat ja herkut.

Tässä Mammojen sänky – mutta c’mon he niin ansaitsevat kerrankin prinsessaunet!

Sauna with a view.

Huoneista oli muutenkin upea maisemat ihanaan Turkuun.

Jäin aina tuijottamaan tuota rantakatua, se on vain niin kodikas ja kaunis.

Siitähän se ilta jatku herkutellen, nauttien ja laittautuen.

Ready Turku?

Suuntasimme illalliselle italialaiseen Sergio’s-ravintolaan. Mukaan seuraan liittyi myös Annika, Valentine’s Afternoon -blogin takaa. Mahtavaa – ihan uusia tuttavuuksia!

#lostinturku aukesi Instagramissa.

Kampasimpukoita alkuun.

Mamat nauttivat pizzasta.

Siikaa

Itse tilasin pääruokasi karitsan potkaa, joka veti kuulemma haastoi jopa Eetun ruoan.

Paikan tiramisua ei kehuttu turhaan.

Ainiin, meillä oli ihan mielettömän hauskaa. Jaoimme Adalminan kanssa muun muassa hammaslääkärisuosituksia.

Ruoan jälkeen suuntasimme vielä Tintån lasillisille. #turkuklassikko

Sieltäkin löytyi herkkuja.

Seuraavana aamuna. Luksusta on kunnon hotelliaamiainen, tässä tapauksessa käytännössä brunssi.

#kettugether

Aamiaisen jälkeen teimme pienen kierroksen hotellissa, tutustuen Grill It!-ravintolaan, kuntosaliin ja saunatiloihin.

Hotellin aulaa hallitsee massiivinen kattokruunu ja portaikko.

Smile! You’re on #piip camera

Ei kai vai ole ketunhäntä kainalossa?

Charlie’s Angels, mutta missä on Charlie?

Monan nappaamat asukuvat aamiaiselta. Collage/McQ – McQueen, farkut/Uniqlo, saappaat/Jimmy Choo, ranneke/Hermés, kello/Versace, tuoksu/Tom Ford Black Noir

Tässä vielä pari kuvaa huoneestani. Hassua yöpyä Suomessa hotellissa, mutta siinä oli kyllä loman ja luksuksen tuntua!

Näkymät tuostakin aukesi Aurajoelle.

Jätin vielä toiseen postaukseen loput kuvat, kun noita kuvia tuli näköjään räpsittyä Instagramin lisäksi muutenkin…

Lost in Turku – To be continued…

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään Trendit

Helmikuun laukkumuisto – Fendi

 

Tammikuu näköjään meni ilman laukkumuistoa, joten tässä heti helmikuun alkuun se. Tälle Fendin laukulle tuli käyttöä viikonloppuna, kun olin huippuseurassa Turussa. Minilomasta lisää myöhemmin, kun olen saanut purettua ja koottua kuvat. Tunnelmia tuli aika tiheään kyllä Facebookin ja Instagamin puolelle.

Fendillä on ollut aika huonosti laukkumalleja miehille ja viimeisiin mallistojen kohdalla tähän on tullut mielestäni taas takapakkia. Nytkään liikkeissä ei löydy juuri mitään miehille, edes vaatepuolella. Kun yhdellä Lontoon reissulla näin tämän kivan erilaisen ja klassisen viikonloppulaukun, oli se pakko hankkia.

Laukku on sininen ja nahkaan on painettu pienellä FF-kuviota. En ole nähnyt kovin paljon tällaista, joten innostuin tietenkin heti. Yleensähän Fendi käyttää ruskeaa logokuosia, joka saattaa olla vielä laminoitu kiiltäväksi. Näistä malleista en ole löytänyt oikein suosikkeja.

Laukku on päädystä vähän kolmion mallinen. Näin levälle pohjalle mahtuu hyvin tavaraa, mutta kapeneva yläosa tekee laukusta siromman ja vaivattomamman.

Tässä lähikuvia pinnasta.

Näillä laukuilla mentiin siis tuolla reissulla. Samalla tästä näkyy vähän tuota kokoa. Givenchystä löytyy enemmän kuvia täältä.

Muoti Trendit