Hermès-ranneketta vailla jos oisin…

 

Päädyin selailemaan Hermès.fi sivuja ja katsoin ihan huvikseen, mitä rannekevalikoimasta löytyy. Ja löytyihän sieltä taas monta kivaa mallia. Just these please. Eikö siitä olekin jo aikaa, kun olen viimeksi päivittänyt uuden rannekkeen? Ei ainakaan ole tullut hankittua yhtään tänä vuonna 😉

Olen melkein obsessoitunut tähän Extreme-malliin.

Löytyisi hopean ja kullan värisenä…

Olen kokenut Collier De Chienin vähän tuhan raskaaksi, mutta kyllä sekin alkaa jo kummasti polttelemaan. Harmi vain, että ei ihan nettikaupasta löydy.

Goliath-malli. Jee, ihan suoraan miehillekin jotakin uutta. Jos Bottegan punosranneke kyllästyttää jo…

Toinen vähän miehekkäämpi koru on Cartouche, josta olen myös aina pitänyt.

Hip hop on myös aika kiva uutuus, jonka meinasin jo tilata. Ensimmäisten jälkeen 350 euroa tuntuu jo edulliselta.

Hydra on vielä pelkistetympi.

Molempia malleja löytyy punaisena.

Kuvat/hermes.fi

Eclipse sopii hopeakorun kaipuuseen täydellisesti.

Extreme, miten tiemme kohtaavat?

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit

Brunssiasua

 

Kävimme eilen brunssilla Kämpissä juhlistamassa anopin syntymäpäivää. Aiemmat kokemukset brunssista ovat olleet sen verran hyviä, että tuonne on aina ilo mennä nauttimaan.
Noh tällä kertaa brunssi alkoi hieman erilailla. Päätimme ottaa juhlan kunniaksi lasilliset kuohuvaa. Kun sitä oltiin kaatamassa, kaatui vieressä ollut irtonaulakko Canada Goosien ja muiden talvitakkien painosta suoraan pöytäämme. Oho, siinä levisi skumpat pitkin pöytää ja sain osan farkuillekin.
Heh, tätä voisi sanoa Mussun kuitiksi. Instassa herkuttelukuvat ja drinkki tipattomana tammikuuna toivat vähän kuittia sieltä suunnalta – ja nyt kun taas oltiin herkuttelemassa ja lasillinen kuohuvaakin edessä, niin pam. Varokaa vain parjaamasta Mussua 🙂

Noh, ei onneksi ollut vaarallista ja pääasia, että tarjoilija tai kukaan meistä ei jäänyt tuon naulakon alle. Henkilökunta toimi salamana ja saimme kyllä asialliset hyvitykset tästä, vaikkei se kenenkään vika ollutkaan. Ja farkut saa aina pestyä.

Tässä vielä asukuvaa päivältä.

Takki/COS, huivi/Fendi, pipo/Zara, farkut/Uniqlo, laukku/Lanvin, hanskat/Imoni, tuoksu/Chanel No. 18

Juuri näkynyt Lanvinin portfolio käytössä.

COSin villakangastakissa on myös huppu, jonka alle on hyvä sukeltaa viimalta.

Kivaa alkanutta viikkoa!

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään Trendit