Esittelemätön laukkuhankinta

 

Minun oli tarkoitus laittaa Lontoon ostoksien esittelyyn tämä löytö, mutta se hukkui kuvien sekaan. Eli nyt bonuksena vielä uusi ’laukku’ reissulta näin lauantain iloksi.

Olen ihaillut Lanvinin Origami-laukkuja heti ensinäkemästä. Nyt näitä oli onneksi muutama alennuksessa Savile Rown liikkeessä. Värinä oli vielä upea harmaa, joka iskee minuun näköjään edelleenkin.
Hauskaa ja pelottavaa muuten, miten itsellekin jää alitajuntaan haavelistaukset. Tästä laukusta haaveilin nimittäin jo tässä postauksessa.
Huomaatko samassa postailussa myös jotakin muuta tuttua?

Tajusin vasta itse, että olen nostanut samaan postaukseen myös laukun, joka löytyi toiselle puoliskolle Firenzestä. Heh heh, näin se näköjään menee.

Portfolio-mallisia laukkuja ei ole liikaa. Aiemmat palvelevat ehkä enemmän iltamenoissa, mutta tätä voi käyttää hyvin päivälläkin ja töissä.

Origami-linja näkyvät myös sisäpuolella.

Ja Lanvinin tyyliin, viimeistely ulottuu vuoreen asti. Nahkalaatassa on metallinen tuttu hahmo-logo ja huomaa kulmissa koriste-/vahviketikkaukset. Lanvinin voi aina luottaa.

Muoti Ostokset Trendit

Tukholman tuulia

 

Kävin eilen piipahtamassa Matkamessuilla ja kutsu kävi etenkin Visit Swedenin osastolle. Matkahaaveet ja -tarjouksethan täyttävät nyt viikonloppuna Helsingin messukeskuksen.

Nordic Loungessa tehdään drinkkejä ruotsalaisen drinkkigurun Jens Dolkin reseptein.

Osastolla saa tietenkin infoa Ruotsin ja Tukholman matkailukohteista ja menovinkeistä.

Mutta löytyipä osastolta myös tuttuja. Sovimme nimittäin loungeen näkemisen Tyylialkemisti Katrin ja Stockholm By Me Veeran kanssa. Olipa mukava istua jutustelemaan drinkkien äärellä keskellä messuhulinaa. Syy tapaamiselle oli Veeran blogimuuton juhlistus. Veeran blogi on nimittäin muuttanut juuri Tukholma-nettisivujen alle. Jihuu! Veera ilahduttaa terveisillään Tukholmasta siis jatkossa osoitteessa tukholma.fi/stockholmbyme.

Ruotsalaisittain, vohveleita ja drinkkejä.

Jungfruns cocktail

Huomaa Katrilla käytössä olevat hienot Mise en Dior -korvakorut, jotka minun oli ilo tuoda Lontoon reissulta.

Ihana Veera.

Kaverikuva. Mikäs meidän on ollessa Gotlannin auringon alla.

Vielä Katrin nappaama kuva, jossa tuleekin samalla vähän asua. COSin paidan juttu on mokkayksityiskohta miehustassa, vähän kuin premium-ruokalappu 😉 Kauluspaita Zara, tuoksu/Chanel No. 18.

Veeran Fendin Peekaboo-laukku. Josta on muuten tulossa syksyllä miehille oma versio. Nousi juuri uusi laukkuhaave listan kärkeen.

Ja hyvin pradamainen laukkukoriste.

Katrin Chanel.

#hashtag

Kiiruhdin Messukeskuksesta tapaamaan vielä ystävää Patronasin mausteisten herkkujen äärelle. Jäälleen kerran, niin hyvää!

Ihanaa viikonloppua!

 

Suhteet Ystävät ja perhe Suosittelen