Asukuvia vierailta vesiltä

 

Sain vaihteeksi aikaiseksi muutaman asukuvan. Asussa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, paitsi uudet saappaat ja hieno miljöö. Kävimme päivällä (taas) Jätkäsaaren Verkkokauppa.com päivittämässä vähän Mac-piuhoja ja kuvat ovat menomatkalta. Pääsin nimittäin jo eilen testaamaan liikkeen paljon puhuttua 24h kioskia, kun oli ihan pakko illalla saada Applen AV Adapteri TV:n ja iPadin välille. Heh, kioskissa oli myynnissä Snapple-juomia sekä hyvin brändättyä VOSS-vettä. Pisteet Verkkokaupalle hyvästä valikoimasta siis 😉

Kevytuntuvatakki ja farkut/Uniqlo, huivi/Giorgio Armani, olkalaukku/YSL, hanskat/Imoni, saappaat/Jimmy Choo, tuoksu/Fan di Fendi Pour Homme

YSL:n olkalaukkua ei olekaan näkynyt aiemmin blogissa. Se on kätevä lenkeille tms. rennompaan menoon.

Imoni-hanskoissa on hauskan erilainen käärmeennahkaa jäljittelevä käsittely ja kunnon villavuori.

Eksyin selailemaan Jimmy Choon omia sivuja, jonka alesta löytyi saappaat. Näistä lisää myöhemmin, mutta tässä jo kuvia käytössä.

Saappaissa on kunnon pitkä varsi ja niitä voisi myös pitää esillä.

Vanha lastauslaituri on mahtava paikka asukuvien ottamiselle.

Sain myös vangittua pitkästä aikaa toisen puoliskon asua kuviin, joten tässä harvinaista herkkua. Hänen lempivärit vaatteissa ovat tummansininen ja ruskea, jotka näkyvät tässäkin lookissa.

Duffeli/Prada, farkut/Uniqlo, huvi/Hermès, hanskat/Bottega Veneta, tuoksu/Bleu De Chanel

Duffelissa on piilonapit ja tyylikäs solkiyksityiskohta.

Simppelin yksinkertainen takki. Se oli löytö vuosia sitten Bulevardin ViaMonteNapoleonista.

Bottega Veneta hanskat taisivat olla lahja minulta runsas vuosi sitten.

Mokkakengät/Kurt Geiger

Oli ihan pakko räpsiä kuvia sataman nostureista ja varastoista. Riemastun jostain syystä aina, kun näen nuo nosturit. Tunnelmassa voi leikkiä, että on Meatpacking Districtillä 😉

Kävimme samalla Verkkokauppa.com katolla olevalla näköalatasanteella, josta on kyllä kieltämättä kivat näkymät. Onneksi eilen tuli vähän lunta tänne eteläänkin, mutta outoa että tammikuussa on meri vielä ihan auki.

Helsingin skyline hieman eri näkökulmasta.

Kivaa sunnuntai-iltaa, nyt salille.

Muoti Päivän tyyli Trendit

Tyylikäs seepra Burberry Prorsumilta

 

Lauantain kunniaksi toinen Lontoon alesta löytynyt helmi. Ja voi sanoa, että lähdin itseasiassa reissuun tämä mielessä ja jouduin sitä vähän metsästämäänkin. Edes Lontoon lippulaivamyymälässä ei ollut kyseistä laukkua, ei myöskään tavarataloissa tai muissa liikkeissä. No hyvä palvelu auttaa, myyjä tilasi sen minulle varastolta ja se oli noutovalmiina seuraavana päivänä. Hui, jos asuisi jossakin isommassa kaupungissa, voisi saada nettikauppojen toimitukset samaksi päiväksi…
Ihastuin laukkuun heti, kun näin sen Burberry Prorsumin syksyn 2013 muotinäytöksen kuvissa.

Lähes logon hevosen lailla laukkasin tietenkin tämän seeprakuvioisen-karva-salkkun perässä. Siinä on vain sitä jotain, vai mitäs tykkäät? Ja voin sanoa, että ennestään ei löydy kaapista laukkua tässä ’värissä’. Bulkkikamaa sanoo joku.

Ehdoton plussa on tukeva rakenne. Laukku on tosi paksua nahkaa, joten se säilyttää hyvin muotonsa ja pysyy pystyssä, vaikka sen laskisi maahan.

Sivuilla on hieno konjakinvärinen nahka.

Laukussa on kaksi lokeroa, joten toiseen saa hyvin koneen ja toiseen lokeroon lehtiä, kalenterin tms.

Burberry Prorsum -mallisto on kyllä aina voimakas ja hieno. Ja pisteet myös siitä, että se on aina ostattavissa ennakkoon heti muotinäytöksen jälkeen. Juuri tällä viikolla lavalla nähdyt upeat huvit saisi klikattua kotiin täältä.

Hieno viimeistely.

Vähän yksityiskohtia siitä pinnasta.

Jee, tämä tuo kyllä iloa ja ilmettä moneen lookiin.

Muoti Matkat Ostokset Trendit