Lauantain rento asu

 

Tänään oli ihanan kaunis päivä, kirkas ja kuiva. Gaalailun ja tapahtumien jälkeen tässä vähän rennompaa asua. Kävimme syömässä Bar 9 ja jee kerrankin oli joku ’oikea’ asia kaupungilta – Block-valaisimeen piti hakea uusi lamppu. Kävin myös kurkistamassa Design District Marketin Vanhalla Ylioppilastalolla, hakemassa Body Shopista tämän kauden vaniljasuihkusaippuan ja kahvilla vaihteeksi Herkun Coffee Barissa. Sen jälkeen oli ihana tulla aamulla siivottuun kotiin, laittaa kukat maljakkoon ja kynttilöitä palaamaan.

Takki/Carlings, farkut/Uniqlo, villapaita/Alexander Wang, saappaat/DKNY, laukku ja hanskat/Prada, huivi/Missoni, tuoksu/Fan di Fendi Pour Homme

Missonin huiviin voi luottaa aina ja se on joka syksy kovassa käytössä ja pidän sitä AINA tämän takin kanssa. Carlingsin alesta vuosi sitten löytynyt takki on myös suosikkini rennommassa menossa. Kivan vihreä väri, kultaiset yksityiskohdat ja kiva malli toimivat edelleen.

Wangin neule on tiivistäkin tiiviimpi ja muhkean paksu, se alla pysyi laittamaan ohuemman takinkin.

DKNY muistuttavat New Yorkin SoHon liikkeestä.

Movember loppuu pian, oletko kantanut kortesi kekoon? Tässä Movember-lookia, vielä ehdit lahjoittamaan luomalleni lahjoitustilille!

Vielä kuvia auringossa kylpevistä taloista.

 

Rentoa lauantaita!

Muoti Suosittelen Päivän tyyli Trendit

Uusi lempikuorinta

 

Samalla kun kävin tutustumassa Bobbi Brownin uuteen pisteeseen, päätin kurkata kerrankin myös MACin valikoimaa. En ole koskaan käynyt kysymässä sieltä naamioita tai ihonhoitotuotteita, joita sieltä kyllä löytyi. No sieltä lähti heti testiin musta volcanic ash -kasvokuorinta. Tuosta tuli heti suosikkini, koska koostumus on hyvä ja siinä on kunnon rakeita. Tuo musta väri on myös aika hauska. Jos etsit tehokasta kuorintaa, niin tässä on sellainen. Oletko testannut MACin ihonhoitosarjaa?

Musta/kimaltava kuorinta on eksoottinen.

Muoti Meikki Ostokset