Aamukahvilla, Nespresso-kahvikoneen voittaja on…

Kiitos vielä kaikille Nespresso-arvontaan osallistuneille, jokainen löysi suosikkimaun, vaikka Grand Cru -valikoima onkin huima! On tullut aika julkistaa voittaja…

Näyttökuva-2013-09-14-kohteessa-22.40.15

Nespresso CitiZ&Milk -kahvikoneen saa siis:

Tiina

Kommentti oli jätetty 19.9. klo 14:51

”Tyttären ja itseni haaveena on ollut kahvikone jo pitempään. Ciocattino pääsisi heti makutestiin.”

Hurjasti onnea! Laitoinkin sinulle jo sähköpostia tästä 🙂

Vastajauhetun kahvin tuoksua tiistaiaamuun!

Työ ja raha Raha

Uusi lempituoksu, Dries Van Noten

Käväisin viikonloppuna Nina’silla ja löysin sieltä ilokseni uutuutena Dries Van Noten tuoksun, jonka hän on luonut ranskalaiselle Frédéric Malle -tuoksutalolle. Kokeilin tätä joskus Pariisissa ja ihastuin mausteiseen tuoksuun heti. Se jäi kuitenkin tuolla kerralla hankkimatta ja olen etsinyt sitä siitä saakka.
Nyt kun kohtasimme jälleen, ei minun tarvinnut enää miettiä vaan hankin tämän heti mukaan.

Tarkoitus on ollut pullottaa Driesin tyyli ja maailma tähän ja prosessissa oli auttamassa myös legendaarinen ’nenä’ Bruno Jovanovic. Ja lopputulos on erinomainen!Tuoksu on hienostunut ja siinä on Mysoren santelipuuta, vaniljaa, jasmiinia ja patsulia. Juuri täydellisen lämmin ja kiinnostava tuoksu näin syksyyn. Kannattaa ehdottomasti testata.

Pelkistetty ja tyylikäs pullo on pakattu myös hienosti.

Tämä ilahduttaa ja piristää vielä monena päivänä.

Ja muistutuksena, uusimmat postaukset saat tilattua kätevästi:

Kauneus Meikki Ajattelin tänään Trendit