Samujin uusi liike ja lauantain tunnelmia

Olipas mukava lauantai! Ihana lämmin syyspäivä ja onnistuin törmäämään moneen tuttuun. Olin muun muassa Della Margassa katsomassa Chanelin huiveja, kun takaa kuului tuttu ääni – vaihdoimme pikaisesti Stockholm by Me Veeran kanssa kuulumiset, hauska yllätys.

Kuulin, että Samuji on avannut uuden liikkeen Erottajalle, jota piti tietenkin käydä katsomassa. Kuulemma tähän liikkeeseen tulee ehkä jo lokakuun aikana myyntiin miesten mallisto. Mahtavaa – odotan tuota mielenkiinnolla! Kiva, että miehillekin tulee uusia vaatteita ja vielä noin laadukkaita. Tuolta löytyy nyt ja jatkossakin myös naisten klassikkomallisto. Kannattaa ehdottomasti käydä kurkkaamassa, Samujin liiketilat ja ikkunat ovat aina upeita.

Samujin Erottajan uusi liike


Naisten klassikkomallisto

Myynnissä olevat Cire Trudonin kynttilät ovat ylellisiä.

Yksityiskohtia liikkeestä.

Kerrankin sovituskoppi oikein kutsuu luokseen.

Kaupunki oli muutenkin ihanan vilkas.

Kuva/Ullalaa-blogi

Törmäsin myös ihanaan Ullaan ja hänen siskoonsa, sekä hellyttävään Sissiin. En huomannut napata hänestä kuvaa, mutta pakko lainata kuva Ullalaa-blogista. Ihana nallukka!

Kävin myös pitkästä aikaa My o My -liikkeessä. Sieltä löytyi upeaa Stella McCartenyn Fallabella monessa eri värissä. Tuo on kyllä hieno laukku, ei toimi minulla, mutta siis muuten ihana!

Siloa&Mookin upea nahkaliivi. Ja mitä tästä tulee ensin mieleen… Sinkkuelämää 1 -leffan lopulla Carrien yllä ollut valko-musta takki… 😉

Ehdimme ihme kyllä syödä myös lounaan. Suuntasimme pitkästä aikaa Toriin burgerille, nam se maistui taas. Aperitiiviksi otimme tyrnimehua, hauska uusi löytö. Juuri sopivan kirpsakka, kirpsakka ja luomua. Pitää kokeilla sarjan muitakin mehuja/limsoja.

Torin burgeri

Vähän syksyn tunnelmaa Ruttopuistosta.

Sitten tapasin vielä Tyylialkemisti Katria ja legendaarista Monsieur Jepsukkaa. Olipa hauskaa ja suunnitelmissa ehkä etkoilla tässä vielä… Näistä lisää ehkä huomenna. Nyt hauskaa lauantai-iltaa!

 Mukana menossa myös Searching for the Little Black Dress Heidi, oli hauska taas törmätä 🙂

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään Trendit

Uusia Nespresso-makuja ja muistutus arvonnasta

*Yhteistyössä Nespresson kanssa* Nespresso-arvontaan on tullut vastaukseksi paljon erilaisia suosikkimakuja ja moni on halunnut testata Granc Cru -mauista ehdottomasti Variations-kokoelmaa Vaniliota, Caramelitoa ja Ciocattinoa. Ne ovat ehdottomasti myös suosikkejani tummien vaihteoehtojen rinnalla. Tilasinkin hetki sitten uuden satsin kahveja, kun varsinkin nämä maut ehtivät jo loppua.

Sain myös juuri maistettavaksi kahta uusinta valikoimiin pysyvästi tullutta makua Dharkania ja Kazaaria, jotka ovat molemmat hyvin tummia ja intensiivisiä. Dharkan on paahdettu pitkään miedolla lämmöllä ja siinä on pehmeät aromit ja häivähdys kaakaota. Kazaar taas on vahva ja siinä maistuu ripaus pippuria. Molemmat ovat paahtoasteen kärkipäässä 11 ja 12.

Nykyisin espressoista, lateista ja cappuccinoista on tullut ihana arjen ylellisyys. Työpäivän jälkeen on kiva laittaa latte tai nautiskella sellaisesta rauhassa näin viikonloppuaamuna. Olen ihastunut myös soijamaidon käyttöön, se tuo taas aivan uuden maun kahveihin. Kannattaa kokeilla tai pyytää kahvilasta vaikka lattea tuosta!

Testailu on ollut tosiaan sen verran aktiivista, että jouduin jo tilaamaan uuden setin kahveja. Se kävikin tosi näppärästi Nespresso-applikaation kautta ja kahvit tulivat postiin parissa päivässä tilauksesta, kätevää!

 Sinulla on siis vielä huomiseen sunnuntaihin 22.9. klo 23.59 saakka aikaa osallistua arvontaan ja voittaa oma Nespresso-kahvikone! 

Rentouttavaa ja nautinnollista viikonloppua!

Puheenaiheet Raha Ajattelin tänään