Sinusta on moneksi
Yhteistyössä Synsam
Sain hauskan kutsun Synsamilta mukaan kevään Sinusta on moneksi -kampanjaan, joka starttaa juuri. Ihmisillä on luonnollisesti eri rooleja ja Synsam on käyttänytkin tätä ajatusta onnistuneesti aiemmin kampanjoissa, joissa on ollut aiemmin mukana muun muassa Maria Veitola, Saimi Hoyer, Tuomas Enbuske… Nyt ajatus on tuotu blogimaailmaan ja minulla on ilo olla mukana tässä Iinan, Veeran ja Sharonin kanssa. Laitoinkin kuvauksista vähän tunnelmia jo ennakkoon. Mukanaolo tuntui maailman luonnollisemmalta, koska käytän laseja päivittäin ja ne ovat niin iso osa tyyliä ja identiteettiä.
Hankin lasit heti lukion ensimmäisen luokan alussa, kun huomasin, että en näe enää taululle. Vahvuutta oli silloin tosin vain -0,7, mutta siitä saakka olen kyllä käyttänyt laseja.
Hauskaa tässä kampanjassa oli myös se, että kävin valitsemassa eri malleja Erottajan Synsamilla, josta olen muutenkin hankkinut silmälaseja ja aurinkolaseja. Kodikas juttu siis.
Tarkoituksena on tuoda esiin minun kolme eri roolia silmälasien tai aurinkolasien sekä stailauksen kautta. Saimme itse siis valita kaikkiin näihin rooleihin parhaiten sopivat pokat ja koko lookin tyylin ympärille.
Omat roolini ovat: työminä, blogiminä ja ihan Mikko vain. Tietenkin kaikki nämä ovat mukana koko ajan ja katson kaikkien näiden lasien läpi maailmaa, mutta ne ovat silti hyvin erilaisia.
Työminä
Business-tyyli on minulle aika luontainen ja käytän tätä ’uniformua’ paljon. Yleensä se on kauluspaita ja suorat housut, mutta myös puvuntakki tai puku saattaa olla joskus käytössä. Pidän työtyylin pääosin asiallisena ja yksinkertaisena, jotta pukeutuminen ei vie huomiota itse asialta, eli töiltä.
Valitsin tähän lookiin siis hillityt kehykset, jotka löytyivät Polo Ralph Laurenilta. Minulla ei ole ollut koskaan mattametalli pokia, joten pääsin samalla kokeilemaan niitä omaan tyyliin.
Kehykset/Polo Ralph Lauren/Synsam (173 euroa), Jere-takki ja Axel-kauluspaita/Frenn, rintaneula/Lanvin, tuoksu/Dolce&Gabbana Intenso
Blogiminä
Mikko – Private Blend on taas sitten toisenlainen rooli ja sen kautta jaan ja kommunikoin tiettyjä asioita. Se antaa myös vapauden irrotella ja raamit keskittyä blogiin kuuluviin asioihin, joka ei siis tietenkään ole koko totuus. Tässä voin siis poseerata, revitellä ja myös piiloutua roolin ja lasien taakse. Pyöreä kehysmalli tuntuu nyt jotenkin parhaalta ja onneksi löysinkin WOOW-mallistosta Take Care 2 -pokat.
Kehykset/WOOW/Synsam (229 euroa), Axel-paita/Frenn, vyö/YSL, tuoksu/Bottega Veneta Pour Homme
Mikko
Kesä ja sen myötä aurinkolasit tuovat mahdollisuuden toteuttaa taas hieman eri tyyliä. Käytän itse aurinkolasien kanssa piilolinssejä, mutta voisi lempipokiin hyvin teettää myös linssit, jossa on oikea vahvuus. Joskus käytän piilolinssejä ihan myös vaihtelun vuoksi, silläkin saa taas ihan erilaista ilmettä ja lookia. Tässä siis eniten Mikkoa, kun olen lomalla näistä muista rooleista :) Aurinkolasit olivat itseasiassa ensimmäinen asustejuttu, jota aloin hankkimaan aikoinaan. Ennen laukkuja. Muistan vieläkin yhden Guccin mainoksen, jonka näin muuten Trendi-lehdessä, jossa oli hienot uudet aurinkolasit. No ne oli pakko saada ja hankin ne silloin tuosta samaisesta Erottajan Synsamista. Ne on vieläkin tallessa.
Mitä erilaisempia aurinkolaseja on siis kertynyt matkalla, mutta peilipintaisia en ole juuri käyttänyt. Näissä Ray-Banin Justin uutuuksissa oli toteutettu tuo hauskan hillitysti, joten ne tuntuivat kivan erilaisilta.
Aurinkolasit/Ray-Ban/Synsam (123 euroa), pellavapaita/Frenn, ranneke/Hermès, kello/Triwa, tuoksu/Terre d’Hermès
Ja nyt kaipaan sinun apua. Joku meistä neljästä pääsee Synsamin mainoskasvoksi, joten käy äänestämässä. Virallinen äänestys alkaa heti pääsiäisen jälkeen. Tiedon kilpailusta ja äänestyksestä saat nopeimmin Synsamin Facebook-sivuilta. Sinulla on myös mahdollisuus osallistua itse Sinusta on moneksi -stailauskilpailuun. Tyylikkääseen kampanjaan liittyen saat myös mistä tahansa aurinkolaisestaista 20 euron alennuksen 15.5.2015 saakka, alennuskoodilla SYNSAMSTAILAUS.