Cher Lloyd
Mä fanitan ihan älyttömästi Cher Lloydii, joten aattelin nyt tehä tälläsen kuva postauksen siitä 😉

Tää on biisistä Want u back

Oath

With ur love

Ja swagger jagger ;)

Niiiii kauniis<33













![]()
Jos löydän vielä lisää hyviä kuvia, niin myöhemmin tulee toinen tällänen postaus :)
Mut mitäs mieltä te ootte Cheristä?