Converset<33
Sain idean butterflygirlin postauksesta. Oon jo pitkää aatellu hankkii kahet converset ja tässä ne nyt on:

Nää on spirit storesta n. 80€

Kaikkihan tietävät, että olen maailman suurin Directioner ikinä, joten tässänää nyt on <3
pakko saada ;)
Ja halusin myös USA:n lippu kuvioiset, mutta ei nyt oo niistä kuvaa, koittakaa kestää:D