Sekalaista :)
Moikka! Mää aloin tä päivän puolella, joskus puol kahen aikaa tekemään ostausta, mutta kone sitte teki jotain typerää :D, joten koko postaus kuvineen tuhoutui 🙁 Mutta teen sen postauksen sitten nyt. Ja enimmäkseenhän siinä oli taas kuvia, ettei tekstiä tarvi opetella ulkoa 😀
![]()
![]()

Toi on blue-tomato.comista , ja mää ostan sen <3 😉 Mut toi ilme 😀
![]()
Siistii! Pääsispä taas lautailee ♥
![]()
♥
![]()
![]()
![]()
♥
![]()
Tulossa paljon laskettelu kuvia ;D
![]()
Rakastan ♥
![]()
Halun kaiken usa:n lippu kuvioisen ♥ :D
![]()
:D

Nam! ♥
![]()
♥
![]()
Kivan huulet ;D
![]()
Nää kaikki on ihania ♥
![]()
♥
![]()
Tollasia karkkeja vois jopa syödä ;D
![]()
Lisää näitä ;)
![]()
Canon eos 60D, joka maksaa 1299€ (jos oikein muistan:D) Tän mää ostan ku oon parempi kuvaaja ;D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()