Kuvia
Nyt viimein tää weheartit kuvapostaus ;D
![]()
Kiitti ku tulit, en ois kestäny huhtikuuta hetkeekää enempää!
![]()
Ihanat värit! ♥
![]()
♥
![]()
nam ♥
![]()
Tykkään täst asust ;)
![]()
♥
![]()
Mun mielest toi on nätti ;)
![]()
♥
![]()
Namiiiii ♥ :D
![]()
Osaisimpa määki piirtää silmän :D
![]()
Värikkäät hiukset on ihania ♥
![]()
Kattohuoneistot ♥ Ois ihanaa asuu New Yorkissa tai Pariisissa tosi korkeen pilvenpiirtäjän kattouoneistossa, jossa on isot lattiasta kattoon koko seinän ikkunat, moderni sisustus.. voin jo kuvitella sen mielessäni ;D
![]()
Sinistä..♥
![]()
♥