Eilinen päivä kuvina
Otsikko kertoo, eli nyt kuvia eilisestä päivästä ja muistaki lähipäivistä 😉
Ekana ny tällänen taideteos, minkä tein eilen ku oli tylsää 😉

Tällänen mahtava 😉 Ja huomatkaa ihana käsiala 😀

Tällänenki löyty ♥ ;D Nii ja sori, jos kaikkien päivien kuvat on vähän sekasin, nii ne on tääl koneelki :D

Hyvin menee, ja toi torvi on ihana :D Ainii, tuli mielee, et kuvasin tänää videon, jonka lisään tänne huomenna, ja huomenna voisin kuvata kans jotain videoo ku ei mulla viikonloppusin mitään sen ihmeempää tekemistä oo ;D

Sitte pesin saunassa ton värin pois, laitoin hiukset vatiin jossa oli vettä, ja ton värinen oli lopputulos :D

Nää on siis vappuaaton meikit, samoin ku noi oranssit hiuksetki oli vappuaattona ;D Tää on aika mahtava kuva, mut tarkotus onki vaa näyttää toi silmämeikki :D Ei näy ihan kunnol, mut sinistä, vihreetä ja oranssia luomivärii, tekoripset oisin laittanu mut toisen silmän on hävinny :/

Tää tais olla 29 päivä, tai saatto olla kans 30, en muista :D Mut tupeerasin hiukset samanlaisiks ku Mikellä (tossa ne ei näytä läheskää siltä), kuuntelin koko päivän Hanoi Rocksii ja niin edespäi :D

Mun hiukset näyttää molemmis kuvis iha keltasilta :D

Pelleily on hauskaa :D

:DD
Mun lempparinuudelit, noihi kaikki ne mausteet, nam, chilii ♥

Maissin kaa ♥ Särkänniemi lautanen ;D

Tää on otettu eilen aamul, ku luulin et meen kouluu, mut sit mahaa alko sattuu nii paljo etten voinu mennä, nii jäin lukee sänkyy :D

Tää kans :D

Nää kuvat on sit otettu eilen illalla mun huoneesta ;) Ton lampun valo on iha samanlainen ku raksavalossa , toi on ihana! :D


Vähän Pariisi-kamaa ;)

Nää on otettu ku istuin sängyllä ;) Mut tässä nyt vähän mun huonetta ;D

Tää on muuten kiva kuva, mut mua häiritsee toi penaali joka on tippunu laukusta lattialle :D


Peilin kautta otettu ;D

Mun ihana lamppuni ;D

irjotuspöytä, jossa on aina läppäri, muotisuunnitteluvihkoja, mun lehti, vaatemallisto, kyniä, irrallisia papereita, Miken elämäkerta ja kaikkee sekalaista :D

Siel o luettavaa ;D
Tähä välii yks japaninkielinen video :D http://www.youtube.com/watch?v=5Z7Ve5f3dUE
Miken puhetyyli, ja Razzle ♥



Eilen oli hyvä aamupala ;D

Äiti haki leipomosta munkit ♥ Noi on ihania ♥

Sitte kuuntelin maailman ihaninta kappaletta ♥

Postailin..

..ja olin wehearteissa ;D

Tykkään ihan älyttömästi suunnitella vaatteita noihin vihkoihin (Ja muutenki) ;)

On noi ihan hyvää luettavaa jos ei muutakaan oo :D

Unohan usein tosi pitkäks aikaa täyttää tohon mitään :D

Päärynämehua ja juustosarvi..:D

Tramppa, jolla on kiva kuunnella Hanoi Rocksii, hyppii ja yrittää tehä spagaatti :D

Silmät..:D

Kiipesin meiän talon surkeille portaille(On meil paremmatki :D)

Olohuone jotenki :D Ja toi valkonen katosta tuleva juttu on ..mikä se ny on, mistä saa valot päälle? :D Nii, tota ei oo viel kiinnitetty, kuten näkyy ;D

Siinä viel vähän, ja tuolla jo näkyyki ihan vähän mun huonetta :D

Et ois saanu kuolla :'( ♥

Pelleilemässä taas :D

Noi lasit on ihanat ♥

Siinä vielä saunaa lähössä :D
Noni, siinä ne, nyt meen viimeinkin vielä vähäks aikaa lukemaan, ja sit käyn nukkumaa. Kun herään, nii otan taas kuvia, ja huomenna yritän tehä jotain videoo, sekä koulu-, ja ehkä imvupostauksen toiset osat ;). Ainaki otan huomenna(tänää :D) kuvia mun piirrustuksista ja kaikesta mitä nyt tulee päivän aikana tehtyä, sitte teen pitkän kuvapostauksen ja pitkästä aikaa päivän asu postausta, sekä yhen yllätys-postauksen ;D Mutta ei nyt enempää niistä postauksista, öitä kaikille!! ♥