Kuviaa ♥

Ihanat kynnet! ♥
Rakastan bandeau mallisii toppei ja sillee ♥


Halun tollasen! ♥


En muista oliks tää kuva jo viime postaukses :D



Oho, se Hanoi postaus jäi ny tänää tekemättä :/ Huomen aamupäiväl lähen mummolle, en oo siel pitkää, ni teen sen ehk huomen, tällä viikolla kuitenki ;)