Me voitetaan, karjala takaisin, hetkeks vaan, mutta kuitenkin..
Tein jo kerran, ja jälleen kerran tuli joku ongelma -.- Otsikko siis JVG:N biisistä Karjala takaisin ♥ Nyt kuvia ;D



Muistutan muuten tosi paljon tota Sisko tahtoisin jäadä leffan Siirii ;D

Ja rakastan noita hiuksia! ♥
















Rakastan noita hiuksia! ♥


Mut nyt mun on pakko jo julkasta tää, koska muuten en tänää ehi, ja lupasin postata joka päivä kesällä paitsi sillon kun oo Pariisis ;) Lisää kuvii seuraavaan postaukseen jota alan tekemää heti ;D