Ihania iltapukuja :)




Häämekot jo nähtiin, nyt on iltapukujen vuoro ! 🙂

Sori toi teksti tossa alanurkassa 🙂

ja tuossa kanssa..


tää on vähän epäselvä..

vähän pieni, mutta toivottavasti saa selvää!
















Sori, ku noi on nii eri kokosia, ja 0sassa on vähä huono laatu.. :)