Kesäiset farkut
Tässä on nyt farkkuja kesään, sekä pastellivärien ystäville, että neon-tyypeille 😉

aprikoosinroosat..

Siniliilat..

vaaleanpunaiset…

vaaleankeltaiset..

vaaleanliilat…

Siinähän on hinnatkin :D

Tälläset mäkin omistan <3

Nämä ei nyt ihan tässä kuvassa näytä mintunvihreiltä, vaikka onkin :)

aprikoosit…

Sitten vähän rajumpaa tyyliä edustavalle tyypille :D

vaaleanaprikoosit..

itselleni en kyllä tämän värisiä ottaisi ;)

vähän tummemmat pinkit…

neonia rakastaville :D

neonkeltaiset..

myös neonvihreää!

ja vielä vähän neonia!