Päivän suosikit
Olen tällä hetkellä rakastunut Usa:n ja enkun lippu vaatteisiin , ne on niin ihania:). Tässä sitten nyt suosikkkejani :D.

Ihanat! Ja just sopivan korkunen korko mulle 😉

Mulla ei nyt kevääksi oo mitään hyviä tennareita, ehkä voisin ostaa tälläset :).

Ihanat nääki! Eikä toi korkokaan mikää paha oo..:D

Enkun lippu- huivi! Ihana :)

Uusia ballerinoja mä just kesäks tarvisin , ihan kivat nää;)

Ehkä se enkun lippu kuvioinen huivi oli kivempi, mut ihana tääki:).


Tää on näistä kaikista yks ihanimmista! Pakko saada..
’
Kiva toppi;)

Ihanan väljä malli

Mulla ei oo yhtää löysän mallisia toppeja, tää ois kiva ostaa, ku muut mitä aion , on pastellivärisiä;)


vähän liian vaaleet noi punaset raidat mun makuun, mut siisti;)

Tää on tosi magee, ku noi tähdet on tuol hihassa :)

Älkääs sanoko et kaikki on samanlaisii :DD ei ne oo;)

Kiva, mut mustan tilalla sininen ois hienompi;)


Vähän liian tummat värit, mut muuten iha jees..

Varmasti lämmin ;)

Neuletakkinaki ois kiva :)

Täks kesäks aion ostaa monet ihanat bikinit, ja nää on yhet :)

Ois ton mallisetki ihan kivat :)

Ja vielä yks paita :DD Sori toi iso koko.
Siinä ne nyt sitten oli;)