Pastellit<3
Kuten jo tiedättekin, rakastan ihan älyttömästi pastellivärejä ja pastellivärisiä vaatteita sekä asusteita, ja olen jo muutamia pastelli-postauksia tehnytkin. Tässä nyt sitten kesäksi yksi.


Tälläsiä haluisin kaikissa lemppari pastelliväreissä<3

Ois ihana rippijuhliin<3

Sori, ku on vähä huono laatu:)

Ja tää kans is ihana rippijuhliin<3

ja tää<3 kaikki pastelliväriset<3


varmaa kivat jalassa ;)

yks ihanimmist pastellivärisistä vaatteista on farkut<3

ja vielä pastellinroosaa :))