Kuvat ;)
Nyt viimein nää kuvat! 😀

Ihanat hiukset ♥


Ihanat noi alimmaiset! ♥


Ihana paita! Jos sais ton(kin :D) kaikissa ihanissa pastelliväreissä nii sekoisin ..♥ ;D
Ainii, tossa ku oli nyt bikineitä nii siihen liittyen, että mulle tuli Ellen mukana eilen Stadiumin mainos ja siinä oli USA:n lippukuvioiset bikinit, jotka mun on pakko ostaa ! ♥ Ja tosta taas tuli mielee, että kukaa ei oo kertonu mulle et New York ei oo pääkaupunki vaa Washington, joten kokeessa tuli pikku moka .:D Mitähä opeki aattei ku seiskaluokkalaine ei tienny? :D No, on ne kokeet ny muutenki (kuten aina) menny surkeesti, tänää vetäsin matikast vitosen, ja tänä keväänä paras on ollu enkusta 8+, kaikista muista jotain nelosen ja kutosen välillä :D Paitsi ruotsin 7 puol :D

Ihana toi bandeau ja converset! ♥

Ihana bandeau tääkin ♥



Jos lenkkarit voi olla ihanat, niin tossa ois noi oikeen puoleiset ;D

Toi toppi ♥

Vihaan viiksikoruja, mutta toi paita on ihana ♥

Nam ♥

Ihanan väriset hiukset! ♥

Tästä tuli mielee että teen pullea pupu haasteen tänä viikoloppuna, varmaan perjantaina ;D

NY cappiki on ostoslistalla ♥ (Mutta se erilainen, jossa lukee ihan New York )

Tossa bikinit jotka ostan ♥

Ihana mekko!

Karkkiaaaaaa ♥

♥

Capit ♥


Tässä nyt kuvii ihanist capeist! ;)
Ja tähä välii sanon, että älkää ihmetelkö jos pastan ulkoasu muuttuu useesti, yritän päättää kaikkein ihanimman, ja välillä voi olla sellanenki tausta että tekstit ei näy, mutta sellaseks se ei jää ;D Muutki palstat täytyy viel jaksaa muokata :D

Ehk joku tollanen ois ..♥

♥

Jos Pariisist saa tollasii nii ostan nii paljon ku mukaa mahtuu! :D

Pakko ostaa tollanen huppari ♥ En muuten tykkää huppareista, mut tollasist esim. I ♥ NY ja I ♥ LA on ihania ♥ ;D

Näin ihanan löysin tumblr:stä ;)


Jos ton Lontoon jättäis pois, nii tossa ois maailman kolme ihaninta kaupunkia ♥ (Joista ihanin NY, sit LA ja vikana Pariisiiii ;)







Ihanin paikka forever! ♥






Siinäpä ne, huomenna lisää ihania kuvia ;;)