Kuvia again :D
Nyt taas pitkä kuvapostaus ;D


Osaisimpa tehä tollasii ;D

Onnistuu vaikka joka päivä ku muutan Nykii ♥
Mietin muute jst, et miks tänne ei voi linkata enää kappaleita youtubesta . Ku linkkaan niin siihen tulee (kun postaus on valmis) että video ei ole käytettävissä, ja sen linkin osa jää silleen tyhmästi.. pimahan kohta jos ei ala onnistuu!



Söpöliini ♥♥♥

Toi iha takki on Spirit Storesta ♥ Apua, toiki takki ois nii sikaihana kaikis pastelliväreis ♥ (ei tullu yllätyksenä ? :D)

Ihanan kesäset kengät!



Forever young, I wanna be forever young..Do you really wanna live forever , forever, forever young ♥

Nam ♥



Ois ihana rippimekoks ;)

Nam ♥
Oon saanu itekki otettuu suunnillee tollasen kuvan ♥

Ihana meikki! ♥

Nyt tuli nälkä :D

Miley ainaki tajuu et toi cappi on ihana ;D

Halun Victoria’s secretii ♥




Ihana mekko ♥


Jännä kuva.. toi näyttää et toi ois niiku maapallo ja sillee..:D

Tulee mielee Hanoin biisi ♥

Nii oon ♥Siinä ne tältä päivältä, huomenna taas uus, ja pitkästä aikaa päivän asua sekä viimein se koulupostaus + kuvia huomiselta ;D