Summer 2013, come on!
Haluun nyt heti kesän! Saan kävellä hiekkarannalla paljain jaloin, eikä oo kiire mihinkään. Ihanat auringonlaskut uimarannalla bestiksen kanssa, mä nään mun ihanan bestiksen viimein<3. Saa nukkua pitkään, ottaa aurinkoa, voin taas ruskettua(vaikka on mulla vieläkin nä edellisvuoden rusketukset:DD). Voin huudella tupakoitsijoille ettei viittis aiheuttaa mulle allergista reaktioo, pelata rantalentistä bikinit päällä, ostaa ihania uusia bikinejä<3 ajatuksissa nää: 
Voin yökyläillä kamujen kaa, olla kaupungilla pitkään, valvoo kaikki yöt, juhlia jotain, tietämättä mitä:D . Pääsen Pariisiin, kesätöihin, saan järjestelmäkameran, voin uida niin pajon kuin sielu sitää:DD Ostaa ihania vaatteita ja asusteita, sekoilla bestiksen kaa, blogata, shoppailla.. ja kaikkee ihanaa!
Saan maistaa jäätelön maun, tuntea paarman pureman, hyttysen piston, istua kalliolla , katsella upeita maisemia bikinit kun tuuli puhaltaa silleen kivasti.. tiedätte mitä tarkoitan:).
Että ma kaipaan tätä kaikkee<3 Voin kuunnella musaa, syödä paljon mansikoita, kamut voi tulla meille moneks yöks peräkkäi, mun ruotsinkieline kamu tulee meille yöks, ja meen Kuopion lähelle jos bestis ei pääse tänne;)).
Nää kuuluu mun kesään:
– syön joka päivä jäätelöä.
– juon jäähile juomaa, jonka jäädytän ite.
– ekana lomapäivänä potkasen koulukirjat nurkkaan ja kiljun ilosta:D
– musiikin kuuntelu kuulokkeilla
– uiminen monta kertaa päivässä.
– muotilehtien lukeminen nurmikolla.
– kamujen kanssa kaupungilla pyöriminen ja shoppailu.
– yökyläily ja sekoilu kamujen kaa.
– joka päivä netissä ja bloggaan paljon.
– muotisuunnittelen yms.
– saan käyttää ihania vaatteita
– ja pelata rantalentistä
– saan ottaa rannalla aurinkoo kamujen kaa, ne on kateellisii ku saan aina parhaan rusketuksen:DD
– saa kävellä paljain jaloin hiekalla, ihana tunne<3
– saan olla monta viikkoo töissä mansikkamallaa, kykkiä siellä pusikoitten välissä ja tienata satasia :DD
– Pääsen Pariisiin kuvailemaan kaikkee ihanaa ja shoppailemaan<33
– Särkännimen kausikortti<3

Just tätä tarkotan paljain jaloin kävelyllä hiekalla, ja upeella rusketuksella<3

Täs nää unelmien bikinit vielä läheeltä, ihana napakoru!<3

Hihii, taas USA- bikinit<3 Oon nii rakastunu niihin<3

Ja tämä on nyt sitä kamujen kanssa sekoilua:DD

Ihanasti aikaa kamuille<3

Näimp;)

Että tää on ihana tunne ;)

Mä niin odotan, et saan taas olla rantojen kuningatar:D

Oppisimpa tänä kesänä uimaan selällään:DD

Ihanaa saada käyttää pastellivärejä ja kukkakuosia<3

Maistan jo vesimeloonin..<3
Mitä sun kesääs kuuluu?::)