Tänää kamu oli meillä..
Ja mä ajattelin nyt kertoo kuvien avulla teille mitä me tehtiin, kaikkee tässä ei sitte näy, mutta lisää sitte huomisesta shoppailureissusta:D

Pikkasen epämuodostunut:D

Vähä näitä vammailu kuvii:D

Meiän wc:ssä on kivat seinät:D

Tää on taidetta ! Otin kuvan mun jouluvaloista, jotka o vieläki seinällä!:D

Mun ihana juliste<3 ;DD
Kiva ilme hei! :D

Aurinkolaseja tarvii just talvisin ! ;D


Peleily on kivaa:DD Känykän kameran laatu on best;DD


Sitte muistin, et pitää pestä hiukset:DD Pikkasen myöhässä, mut jaksoin kuitenki:D


Siinä vähä pelleilyy ennen pesuu, tossa ei onneks näy tyvikasvu, pitäs seki jaksaa värjätä piiloo;D

Ja kesken psun vahdot päässä:D Piti vaihtaa nappikorvikset etten ois repiny vahingos niitä roikkuvii pois :D Näyttää et mul ois tollaset ihanat korvikset, mut se on vaa valo:D
Ei tässä nyt enempää, öitä vaa teillekki :)