Moskeijamiehen uusi tempaus
Minähän sanoin, minähän sanoin. Tämä sama persuehdokas, joka sai kivasti huomiota näillä moskeijamainoksillaan, on keksinyt toisenkin kikan: Se on ulkoistanut vaalikampanjointinsa Bangladeshiin. Sieltä on sitten joku Naozin Faraki soittanut Aamulehden toimitukseen ja kertonut, että Mr Monkkonen on huolissaan suomalaisen työn kilpailukyvystä. (Ja Aamulehti ei ilmeisesti ole jaksanut guuglata, että sama hemmo, vaan on päätynyt tekemään jutun, jossa kundi saa toistaa kaikki vaaliteemansa ja täsmälleen samat pointit, jotka sen vaalimainosnettisivuilta löytyy, ilman vasta-argumentteja.)
Huhhuh. Toistan itseäni: kyllä on markkinoinnin kurssit käyty. Tai sitten tämä kätevä, lähes ilmainen näkyvyyskampanja on mainostoimistolta kalliilla ostettu.
Ja minä tässä parhaillaan edistän kampanjaa.