My guilty pleasure

Koska rakasta lukea muiden tunnustuksia, oletan suvereenisti,  että myös muita kiinnostaa omani. Tietyn hygienian säilytän, mutta omituisia nämä ovat itsestäkin. Mutta ah, niin tyydyttäviä toteuttaa.

  • Rakastan Gossip Girliä. Olen katsonut kaikki tuotantokaudet varmaan kolme kertaa. En yhtä monta kuin Sinkkuelämän, mutta melkein
     
  • Syön roiskeläppäpizzoja kylmänä, taittamalla ne kahtia. Tai siis yhtä laatua, Atrian meetvurstia. Muut on pahoja.
     
  • Nakit on parhaita kylmänä. Päälle reilusti sinappia ja siitä vaan. Ostan toisinaan koirille ja syön itse 3/4.
     
  • En tykkää leikkeleistä leivän päällä, mutta syön kalkkunaleikettä paljaaltaan reilulla sinappimällillä. Ja jos on nälkä, puolipakettia ei tunnu missään.
     
  • Katsoin sinkkuaikana Big Brother 24/7 joka ilta. Se oli vähän niin kuin mun perhe. Viimeinen kausi mitä katsoin, taisi olla se missä Niko S. oli ensimmäistä kertaa. Kaveri on minusta edelleen hulvattoman viihdyttävä kaikessa hörhöydessään.
     
  • Rakastan lukea chick litiä lomalukemisena. Vaadin toki siltäkin jonkinlaista laatua. Mutta tyylisuuntana, kyllä.
     
  • Saatan katsoa viikonloppuna läpi yön jotain sarjaa suoratoistopalvelusta. Ja litkiä samalla pari pulloa viiniä. Yksin.
     
  • Ruotsin miljoonääriädit oli minusta sairaan viihdyttävä ja varsinkin Maria Montazami on ihana.
     
  • Revin jatkuvasti kynsinauhojani ja kämmennahkoja, välillä aivan maanisesti.

 

img_3064.jpg

Puheenaiheet Ajattelin tänään Höpsöä

Jos voittaisin lotossa

Innostuin tuossa viime perjantaina, kun Eurojackpotissa oli taas se 90 miltsiä tarjolla, haaveilemaan, jotta mitäpä sitä tekisi, jos moinen, tai edes vähän pienempi summa kohdalle nasahtaisi. Sen verran meni kuitenkin sivuun, että unohdin kokonaan lotota, mutta onneksi se on vielä ensi viikolla tarjolla, jos sitten muistaisin paremmin.

No minkälaisia ajatuksia tuli? 

Hämmentävää oli se, että en oikeasti millään meinannut keksiä, ei lähtenyt laukalle niin sanotusti. Lainat maksaisin toki pois, mutta ei niitä ihan 90 miltsiä ole, vaikka vipu melko tapissa tällä hetkellä onkin. Mutta tuo summa on oikeasti niin iso, että tulee vaan kiukkuiseksi, kun ei keksi mihin sen loppuelämän aikana ehtisi tuhlata. 

img_4225.jpg

No kokeilin, sitten jotta josko pienempi summa, vaikka miljoona, ei olisi tällaiselle keskituloiselle niin vaikea käsittää. Sama homma, lainat pois, auton upgradeus, keittö ja kylppäri remppaan. No, nyt ollaan siinä tilanteessa, että riippuen vähän autoon käytetystä summasta, tilille jäisi tuommoiset vajaa 500k. Sillä nyt ei vielä duunista hypätä pois, jos ei ole muita tuloja. Ja aika paljon saa olla niitä muita tuloja, että voisi pks:n kulurakenteellä jäädä himailemaan. Eli miltsi ei periaatteessa riittäisi. Helpottais kyllä, mutta ei tarjoaisi varsinaista lottovoittajan elämää.

khaolak.jpg

Eli ei riitä, palataanpa takaisin siihen suuruusluokkaan kymmeniä miljoonia. Mitä mä sitten haluaisin? Vastaus oli aika selkeä, en periaatteessa mitään mitä mulla ei jo ole ja mihin mulla ei olisi mahdollisuutta, jos vaan olisi aikaa.

  • Haluaisin treenata enenmän (no okei, voisin treenata jo nytkin enemmän, mutta silleen oikeesti)
  • Haluaisin pelata golfia enemmän, niin että osaisi. Tämän on oikeasti aika kysymys, koska kierrokseen menee helposti siirtymisineeen se 6 tuntia.
  • Haluaisin alkaa taas ratsastamaan. No tähän tarvitaan kyllä rahaakin, nykyisellä kulurakenteella en voi harrastaa siinä määrin kun haluaisin.
  • Haluaisin hiihtää enemmän. Kuukausi tai pari olisi hyvä määrä, Alpeilla ja Uudessa-Seelannissa mielellään. 
  • Haluaisin matkustaa, en hienommissa paikoissa, en kalliimmin kuin nykyään, mutta enemmän ja pidempään.
  • Haluaisin alkaa taas purjehtimaan. Tässä toinen johon tarvitaan rahaa, koska järkevä vene maksaa enemmän kuin mitä tällä hetkellä on mahdollista haalia rahaa kasaan.

saalbach.jpg

Mutta silleen aika tyydyttävä huomata, että oma elämähän onkin aika jees jo nyt, kai se tuo tietty niukkuus lisää asioiden kiinnostavuutta ja sitä kautta palkitsevuutta. Mutta let’s face the truth; kyllä mä silti koitan muistaa lotota ens viikolla ja salaisesti toivon, jotta voittaisin. Oishan se vaan siistii, kun sais tehdä mitä huvittaa. Eikä tarviis mennä duuniin. Vaikka ihan siistii sielläkin on, pääsääntöisesti. Ja siitä vielä maksetaan.

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään Höpsöä