Miksi OI Miksi?? 12 Ihmetyksen aihetta

whaat.jpg

 

 

1. Miksi nykyään tehdään vegeversioita esim. makkarasta? On vegaanimakkaraa. Vegaanipekonia.. Miksi siinä lukee, että makkara/pekoni, kun se ei selvästikkään ole sitä? Pekoni on pekoni. Porsaasta. Luulisi, että vegaaneilla tulee oksu jo siinä kun lukevat sanan PEKONI. Miksei vegepekoni voi olla se grillattu munakoiso/kesäkurpitsa?? Kun sitähän se on. Ei ole mitään tekemistä pekonin kanssa.. Onko vegaaneilla kumminkin salainen OIKEAN makkaran/ pekonin himo? Eli lihanhimo.

 

2.  Miksen ikinä silloin löydä hakemaani vaatetta vaatekaupasta, kun on tarve? Sitten kun olet muuten vaan haahuilemassa vaatekaupassa eikä aikomuksenakaan ole ostaa mitään tiettyä niin eikös sillon niitä olkapäät paljastelevia toppeja tule vastaan..

 

3. Miksi jotkut ihmiset ovat rasisteja eivätkä pidä tummaihoisista? Sitten nämä ns. rasistit jotka eivät pidä tummaihoisista ottavat tuolla ulkona aurinkoa ja nimenomaan haluavat tummua.

 

4. Miksi makuvesi / hiilihapotettu vesi on niiiin paljon parempaa kuin tavallinen vesi?

 

5. Miksi pitää aina syödä itsensä ihan ähkyksi, kun on pöydässä sushia? Eikö vaan voi lopettaa siihen, kun olet jo itsekin huomannut että nyt on tullut lapattua aikas monta sushipalaa kiduksiin..pitäisköhän jo lopettaa..Miksi menen vieläkin hakemaan lisää vaikka tiedän, että hetken päästä olen niin ähky että tekee huonoa??

 

6. Miksi juuri postaamani blogipostaus menee automaattisesti viimeiselle riville? Miksei kaikilla voisi olla saman verran näkyvyyttä? Miksei jokaisen bloggaajan postaus voisi lähteä sieltä kunkin kategorian yläriviltä?. .Riippumatta onko vasta-alkaja vai jo kokenut monen vuoden bloggaaja.  

 

7.  Minkä takia juuri silloin kun suunnittelet meneväsi ystäväsi kanssa terdelle niin silloin pitää sitten sataa ja vielä tuulla niin kuin olisi hirmumyrsky?

 

8. Miksi grillattu ruoka maistuu paaljon paremmalta kuin ei grillattu?

 

9. Miksi voileipä maistuu paremmalta ulkona syötynä?

 

10. Piristääkö kahvi oikeasti? Vai kuvittelenko sen piristävän?

 

11. Miksi juuri sen tuotteen/ruoan josta tykkäsit valmistus yllättäen lopetetaan etkä löydä sitä enää kaupasta?

 

12. Miksi 11+1 asiaa? Miksei 12 asiaa?

 

 

IMG_20180518_133728.jpg

coffeebulgaria.jpg

20150514_132054.jpg

 

Lisää ihmetyksen aiheita on vielä varmasti luvassa! 

 

-JollyHolly

 

 

 

 

 

 

 

Muoti Ruoka ja juoma Uutiset ja yhteiskunta Trendit

Onnistunut kalareissu

IMG_20180525_214031.jpg

 

 

 

 

IMG_20180524_181248.jpg

IMG_20180524_194650.jpg

 

 

IMG_20180524_182646.jpg

 Oltiin viime viikon perjantai-illalla kalassa. Maisematkaan ei oo pöllömmät 🙂 Kuha(n) luvat on kunnossa 😀 Muru nappasi hauen ja pari ahventa.

 

IMG_20180414_150103.jpg

Team ToxicRevenger! 😀

IMG_20180524_201206.jpg

Mä taas 860g:n lahnan. Se olikin sitten oikein tahtojen taistelu! Tarttui mun onkeen ja olin aivan varma, että koukku oli jäänyt kiinni lumpeeseen kun ei millään noussut. Sain kuin sainkin nostettua tän möhkäleen ylös. Siis nää meidän kalastusreissut menee aina niin, että mää nostelen ja muru saa sitten luvan ottaa sen saaliin pois siitä koukusta ja tarpeen vaatiessa mätkästä kuoliaaksi sen kalan..iu. Madonkin laittaminen tuntuu ällöltä..mutta en aina käytä onkea, vaan multa löytyy myös tehokkaampi ase.. Revenger-virveli. Team ToxicRevenger iski jälleen.

IMG_20180524_201323.jpg

 

Tää ei oo eka kerta kun isokokoisen lahnan nostin..

IMG-20170616-WA0000.jpg

Tää möhkäle tuli viime vuonna 🙂 Oli taas tahtojen taistelu.. Hahaa 1-0 meitsi voitti.

 

IMG_20180525_212930.jpg

Paistettiin ahvenet ja hauki sekä yksi salakka voissa pannulla. Naam!

IMG_20180525_215540.jpg

Lahna laitettiin uuniin ja maustettiin sitruunapippurilla ja suolalla.

IMG_20180526_164659_665.jpg

Ihan riittoisa annos ja tuossa lautasella ei ole vielä edes lahnaa. Vähän uutta perunaa kylkeen ja oijoi !

Kyllä se itse pyydetty kala maistuu parhaalta! 🙂

 

-JollyHolly

 

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä Mieli