Kesäistä fiilistelyä Karhukaupungissa! + menovinkit

20160727_164054.jpg

… Kesä on vihdoin täällä! Hyvästi kerrospukeutumishelvetti. Mä oon niin kesäihminen. Tämä just tämä. Katselet merelle ja ajatukset karkaavat.. Tämä se on ihmisen parasta aikaa. KESÄ <3

20160522_162852.jpg

Käytiin mieheni kanssa Meri-Porin Mäntyluodossa. Paikan nimi on Kallo. Ihana paikka! Täältä löytyy tosiaan hiekkarantaa ja sitten myös kallioita toiseltapuolelta. Kallion puolella ollaan myös syksyllä ihailtu myrskyä. Kyllä, meri vaahtosi ja tyrskyi päin kallioita. Siinäkin oma tunnelmansa. Ihana majakkasaari. Mäntyluoto on myös ulkosatama. Muutamia kuvia tässä myös Uniluodosta joka on ihan kivenheiton päässä Kallosta.

lovethesea.jpg

20160727_164050.jpg

20150704_164739.jpg

Kallon kalliot.

räpsöös.jpg

Summer days just drifting away..Löysin ihanan paikan! Uniluodosta tämäkin kuva.

20160721_223527.jpg

Aurinko laskee Mäntyluodossa.

 

20160718_175148.jpg

Näkymä Kirjurinluodosta keskustaan. Käytiinpä sitten tässä ykspäivä Kirjurinluodolla eli porilaisittain Kirvatsissa. Tämä luoto sijaitsee aivan Porin keskustan tuntumassa. Tai no keskustassa. Täällä juotiin myös aamukaffet yks aamu miehen kanssa 🙂 Täällä järjestetään kuuluisa Pori Jazz festarit ja Porispere. Tääl on myös pieni uimarantakin 🙂 niin ja Pelle Hermannin leikkipuisto sekä hyvät lenkkeilyreitit. Voi änkeröinen!

20170607_103459.jpg

Niin juu ja Kirvatsissa voi myös kalastaa 😀 tää oli sellanen kokeilu. Ei kauhean tosissaan, kuten vaatetuksesta huomaa. Yleensä on huppari ja kulahtaneet lökäpöksyt jalassa ja lippis päässä kun mennään nappaamaan kalaa!

20160607_104414.jpg

IMG_20180514_172744.jpg

Taavinsilta yhdistää Etelärannan ja Kirjurinluodon (oikealla). Siellä Kirvatsissa on tosiaan uimarantakin joka näkyy juuri ja juuri kuvasta 🙂 kaikki ihan keskustassa! Vielä ei näkynyt sillan luona kauheasti veneitä. Jazzien ja SuomiAreenan aikaan sillan luona on parkissa mooonta venettä ja pari huvivenettäkin eli jahteja.

IMG_20180514_163241.jpg

Kirjurinluoto näkyy oikealla ja Raatihuoneen tornikin sieltä kaukaa kurkistaa.

IMG_20180514_163319.jpg

Pormestarinluodon silta. Silta yhdistää Pormestarinluodon ja Kirjurinluodon. Vasemmalla puolella siis Kirvatsi.

auringonlasku uh.jpg

Aurinko laskee Kirjurinluodossa <3 

Oho tulipa tästä nyt jonkinlainen visit Pori postaus..  no menkööt. Ulkona tosiaan aina oltava, kun siihen on mahdollisuus näin hienoilla ilmoilla. Nappaa siis menovinkit talteen jos Poris aioit käyd! 🙂 

Jatkoa vielä tulee! 

jäde.jpg

Jäde maistuu kesällä aina yhtä hyvältä! Nam! 🙂

20160626_164616.jpg

 

20150612_182512.jpg

Reposaaressa, Marina Merilokin terassilla syömässä muikkuja. Nam!

 

Ihanaa kesäistä viikon jatkoa just sulle!

-JollyHolly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kulttuuri Matkat Suosittelen

Mörkön elämää part 2

IMG_20180519_100622.jpg

 ”Rakastan iskän jalkaa! Minulla saattaa olla jonkinlainen pieni jalkafetissi”.

 

IMG_20180517_224427.jpg

IMG_20180506_215841.jpg

”Ihanan pehmoinen kaveri! tää on mun yks kavereista. Rakastan nukkua hänen vieressään”

mörköjalasit.jpg

”Tässä oon mamman kanssa aamiaisella! Mä huomasin vesilasin! Ihana vesilasi. Minulla taitaa olla myös jonkinlainen pieni vesilasineuroosifetissi”.

Mamman ja pojan aamuhetki. Ei saa juoda toisten lasista! Tähän mamman täytyy kyllä kommentoida sen verran, että Mörkön yksi salainen (tai ei enää niinkään salainen) pahe on tosiaan juominen vesilasista. Hänelle on tullut siitä itseasiassa jonkinlainen neuroosi..Hän tietää, että meidän molempien yöpöydällä on vesilasi. Aamuisin hän mouruaa ja maukuu oikein kuuluvasti. Maukuhuutaminen jatkuu ja jatkuu. Yleensä avaan oven silloin kun Mörkö on jo lopettanut maukumisen. Etten palkitse sitä maukumista oven avaamisella. Sitten heti ensimmäiseksi Mörkö hyppää sängylle ja kirjaimellisesti kävelee ylitseni tai mieheni ylitse, jos olemme sängyssä ja suoraan yöpöydälle. Lipittämään vesilasista vettä.. Ei kyllä anneta sen juoda niistä. Koitetaan estellä minkä pysytytää. Mutta joskus se onnistuu yllättäen niistä juomaan. Hänellä on tosiaan niin paha päähänpinttymä vesilaseista, että sen takia herättää meidät. Ei siis suinkaan sen takia , että hänellä olisi ikävä mamma tai iskää..(niinkuin ensin luulin)..Tässä todisteaineisto kuvamateriaalia. 

 

IMG_20180513_002402.jpg

”Olipa kerran Euroviisut. Euroviisuvalvojaiset! Oon Euroviisukisu! Onpa täällä pimeetä! Mua ei edes huomata, kun oon niin musta..hmm Pitääkin ihan hypätä tänne olohuoneen televisiotasolle missä en koskaan yleensä vietä aikaani! hihihih! Mamma , kato mua , kato mua , kato mua! Heii mamma huomaatko missä oon! Oon tuhma! ”

IMG_20180513_002809.jpg

IMG_20180513_002447.jpg

IMG_20180512_233030.jpg

”Saaraa piti kattella makuultaan ja keimailla samalla mammalle.” 

IMG_20180513_002518.jpg

”Sitten päätin lähteä kertomaan mammalle , että  suosikkini on Israelin TOY. Koska siinä on ne heiluttelevat kissaesineet”. 

IMG_20180506_194028.jpg

”Löysin laatikon..ihanaa! oon niin luolakissa!”

IMG_20180506_194040.jpg

”Pitihän sinne sisään tietty päästä. oooh! Miten jännittävää!”

IMG_20180506_193713.jpg

”Kukkuu! Tää on mun luola! Mami, sä et mahdu tänne!” 

mörkölaatikko.jpg

”En tuu pois täältä mamma, koskaan hihihih!”

meow.jpg

”Hmm…tuonne jos pääsisi! Sitten kun mamma ei katso, niin hyökkään puuhun! Tykkään aina yhtäkkiä saada ryntäyskohtauksen puuhun! Olen myös mestari köyttämään kaikki lähelläni olevat tähän liekaan! Myös itseni! Pihatontun oon teilannut tällä liekalla moonta kertaa..hihihi”

IMG_20180514_212025.jpg

Mä paahdun! Varjoon! Miten tuolla ulkona voi olla noin kuuma! En kestä. Tulin viilentymään tänne rappusiin jotka johtavat kellariin, ihanan viileää! Hmm ..täältä voinkin stalkata iskää ja mammaa kun he ovat tuolla pihalla!” 

IMG_20180519_102334.jpg

”Mamma kato mua, mä oon koira! Tykkään kantaa tätä sormikasta suussani. Tää on myös mun rakkain leluni! En huoli muita leluja, hanska is best <3 ! ”

IMG_20180517_215806.jpg

”Ai sisälle? En tule! Mä olen täällä herra Ankan kanssa. Mau. Olen saanut vainun..täällä tuoksuu jänis..”

mattomörkö.jpg

”Tykkään antaa matolle aina välillä kyytiä! Ihana mummon tekemä matto! Halin sitä! Tästä mamma ei kyllä tykkää..hihihi! Vieressä rakas hanskani! Haudon tässä seuraavaa hyökkäyksen kohdettani! ”

IMG_20180519_095911.jpg

”Böö! Pelästyitkö!? Tuolla on hanskani! Mamma heitä se mulle! Sitten voin katsoa, kun haet sen ja heität sen, haet sen ja heität sen ,mutta mä istun tässä enkä hievahda ja huvittuneena katson kun mamma viihdyttää mua!  Huomaa mamma tuo karvatuppo tuossa edessäni. Eilen minua peloteltiin imurin kanssa niin, että minulta putosi karvatuppo!”

 

Jos, et ole ennen minua täällä nähnyt, niin kantsii tsekata nää postaukset myös, maauu! :

http://www.lily.fi/blogit/somewhere-over-pink-sky/kissoille-tehty-lelu-joka-oikeasti-toimii

http://www.lily.fi/blogit/somewhere-over-pink-sky/morkon-elamaa

 

Nähdään taas! Mauuu!

-Mörkö the cat ja mamma

Perhe Sisustus Lasten tyyli Höpsöä