Top 15 Zumba-biisit!

20160619_120306.jpgzumbaparty.pngRandom järjestyksessä TOP 15:

  1. Vacaciones – Wisin
  2. Reggaeton Lento – CNCO
  3. Vente Pa’Ca – Ricky Martin Ft. Maluma
  4. Andas En Mi Cabeza – Chino y Nacho FT. Daddy Yankee, Don Omar, Wisin
  5. Great Parade – Machel Montano Ft. Patrice Roberts
  6. Adrenalina – Wisin, Ricky Martin & Jennifer Lopez
  7. 6AM (Merengue Mix)  – J. Balvin
  8. Traidora – Gente De Zona
  9. Corazon Acelerao – Wisin
  10. Tu Me Quemas – Chino & Nacho Ft. Gente De Zona y Los Cadillacs
  11. Feeling Hot – Don Omar
  12. Fireball – Pitbull
  13. La Bicicleta – Carlos Vives & Shakira
  14. Firehouse – Daddy Yankee
  15. Zumba – Don Omar
  16. PARTY (Papiidipaadi) – ANTTI TUISKU FT. NIKKE ANKARA

Rakastan tanssia Zumbaa ja se rytmi ja musiikki saa aina niin hyvälle tuulelle! 🙂 Zumba-tunnilla on niin hauskaa, että tuntuu ihan bileiltä! 😀 Mikäs sen parempaa kuin pitää hauskaa ja samalla kunto nousee ja hiki valuu! PARASTA urheilua ikinä! paitsi että tosiaan ei tunnu urheilulta vaan bileiltä jossa tanssitaan! 🙂

LET’S ZUMBA!

lovezumba.jpglenkkärit.jpg

Listaan tähä vielä mun tämän hetken TOP  2  Zumba-ohjaajaa youtubesta..

  1. Marlon Alves (Dance MAs)
  2. Sanne Westland (Saskia’s Dansschool)

Youtubesta löytyy ainakin Marlonin tekemiä Zumba- videoita. Mikä energia! Oon löytänyt häneltä omat suosikki koreot! Olen itse myös keksinyt yhteen Zumba biisiin koreot. Nyt kun olen Zumbannut sen verran, että tietää liikkeet niin halusin kokeilla tehdä ihan itse koreografian. Oli kivaa 🙂 Olen vetänyt joskus myös vesijumppaa. Ehkä joskus voisin ohjata myös Zumba-tunteja..ei mikään huono idea. Yksi haave sekin 😀  Ensin pitää vaan vielä enemmän käydä Zumba-tunneilla ja harjoitella kotona koreografioita ja saada kunto kohdilleen 😀

Sannen coreo biisiin 6AM – J.Balvin 🙂 tässä alla :

MARLONin coreo biisiin Reggaeton Lento – CNCO tässä alla 🙂 :

Kivaa aurinkoista perjantaita kaikille! 🙂

-JollyHolly

Hyvinvointi Liikunta Mieli Musiikki

Kuka katsoo Euroviisuja? Minä ainakin!

euroviisut.jpg

 

 

 

 

Itselläni on ollut jo monta vuotta sellainen tapa, että kun viisukilpailijat julkaistaan, kuuntelen heti niiden maiden viisubiisit joissa olen käynyt/ asunut. 

Tällä kertaa kuuntelin ensimmäisenä 1. semifinalistien joukosta Kyproksen biisin ”Fuego”.  Mikä melodia ja rytmi! ”Tää on varma mun lemppari ja voi voittaa kaikki” oli mun kommentti heti kuunneltuani biisin. En siis edes tiennyt, että juuri tämä kyseinen biisi on yksi voittajasuosikeista! Jännää.

Seuraavaksi kuuntelin Espanjan viisubiisin ” Tu Cancion   ” … Hidas. Voi ei . Miksi. Miksi hidas. ”Tää on hidas ja laimee” oli eka reaktioni biisistä. Okei, ei erotu mielestäni joukosta. Minusta viisubiisin pitää olla menevä!

Sitten kuuntelin Bulgarian viisun ”Bones”..en tiedä voinko näin sanoa näissä kilpailuissa, mutta tää oli liian outo. Enkä tykkää miten naislaulaja matkii tukkatyylillään Siaa.  Ei jatkoon.

No entä sitten se Suomen viisubiisi. Täähän on ihan kauheeta, kun en ole fanittanut Suomen viisubiisejä.. I know. Minkäs sitä sille sitten voi kun ei ole mieluisa. En ole niitä, jotka vaan sen takia kannustaa omaa maata kun se on se oma maa. Ei väliä millainen biisi on. No on sillä väliä. Mun mielestäni tänä vuonna Saaran esittämä ”Monsters” on itse asiassa aika jees. Se on menevä. Eikä varmasti huku joukkoon. Voidaan hyvinkin olla kärkikahinoissa tällä biisillä! Wohoo! Tää biisi on itse asiassa soinut tänään töissä mun päässä medleynä sekoitettuna Kyproksen ”Fuego” biisiin 😀

pieni lisäys vielä: Moldovalla on musta ihan huikee lavashow! Ihana 50-luku huokuu siitä! Toisaalta heidän huikee lavashow vei koko huomion ..biisiä myöden.

 

 

 

 

Aikaisemmat Euroviisu suosikkini:

D’Nash – I Love You Mi Vida

Sarbel – Yassou Maria

Carola – Fångad Av En Stormvind

Olsen Brothers – Fly On The Wings Of Love

Mihail Traistariu – Tornero

Il Volo – Grande Amore

 

 

d

D’NASH

 

il volo.jpg

SARBEL.jpg

SARBEL

 

Il Volo , D’ Nash ja Sarbel. Mun suosikit. Kuuntelen heidän biisejään edelleen. Tai D’Nash on jo lopettanut, mutta Il Voloa kuuntelen edelleen ja kuuntelin jo ennen viisuja..

Siinä oli kaikkien aikojen viisusuosikkini!   🙂 Mitkä on teidän kaikkien aikojen viisusuosikit? 

niin ja katsooko joku teistä tänään Euroviisuja? 🙂

 

Oikein hauskaa viisuiltaa, jos oot kuulolla silloin! Jos et niin silti hauskaa iltaa! 

 

-JollyHolly

 

 

 

Kulttuuri Musiikki Suosittelen