Kissoille tehty lelu joka oikeasti toimii

On tässä: 

20180304_101735.jpg

Se on Dreamies hiiri! Mörkö sai sen mummolta joululahjaksi. Olin aivan sata varma, että yhden kerran sitä tassullaan koskettaa ja kun ei saa napua ulos niin kyllästyy. 

Toisin kävi:

20180304_095336.jpg

20180304_095402.jpg

20180304_095414.jpg

Siinä on nyt Mörkö saanut saaliin ulos hiirestä. 

20180304_095630.jpg

NAMI. Tää oli mami tosi hyvää. 

Tää on kyllä niin paras kissoille tehty lelu. Tässä kissa saa samalla vähän aivojumppaa, kun pyörittää hiirtä ja koittaa saada napun tippumaan pois hiirestä. Nuo hiiressä olevat reiät eivät ole niin isoja että napu heti sieltä tippuisi. Kun tarpeeksi pyörittää niin napuja tulee.  Tää on ollut joulun jälkeen tiuhassa käytössä. Välillä pitää ottaa hieman taukoa hiirestä..ettei masu kasva napuista! 😀

Haluaisin tietää miten tämä toimii muiden kissojen kohdalla 🙂

– Kivaa pakkaspäivää kaikille! – 

Hyvinvointi Sisustus Mieli

Tää Blogi

Noniiin.  Blogielämä. Here I come.

 

 

KÄÄK! 

HUI.jpg

Haluan uskoa, että tästä tulee ihan HUISI kokemus. Kaikkea uutta kun pitää kokeilla. 

Jumaliste näytän ruskeelta tuossa kuvassa.. Noh, tää on varmaan otettu joltain ulkomaanmatkalta. 

Olen matkustellut paljon. Työkseni. Ehkäpä kerron niistä työreissuistani ulkomailla jossain vaiheessa lisää. 

Mulla on kisu. Mörkö niemeltään. Sille välillä lauleskelen että ”Mitähän se Mörkö tahtoo..”.  Tahtoo kuulema herkkunapuja. Hänestäkin lisää vielä jossain vaiheessa. 

IMG-20160503-WA0000.jpg

 

Rakastan myös auringonlaskuja. Niistä parhaimmat olen tähän 32 ikävuoteen mennessä nähnyt ulkomailla. 

Mutta ei nämä suomenkaan auringonlaskut mitään pöllömpiä ole.. ei ollenkaan: 

pinksky.jpg

Siinä sitä pinkkiä taivasta nyt on <3 rakastan. 

Tässä jokunen aika sitten anoppini toi tullessaan ihanan itse virkatun maton.

20180303_142437.jpg

20180303_142509.jpg

Osaisinpa itsekkin virkata. En ole yhtään sitten mikään virkkausihminen. Ei pysy kädessä mitkään puikot paitsi sushipuikot <3  Eli käsitaidoista kiinnostuneet ihmiset pettyivät nyt.

Näillä pakkaspäivillä kevätsiivouskärpänen tai joku puri minua. Vein matot tuulettumaan. Olivat kyllä niin puhtaat ja tulipa myös raikasta! Suosittelen.

20180228_151059.jpg

 

Kesä tulee! Jihuu! Olen niiin kesänlapsi. 

IMG_4872.JPG

Mulla on tulossa töitteni puolesta pari festarikeikkaa. Siitä sitten lähempänä ajankohtaa enemmän. 🙂 

 

Ihanaa viikonloppua ihan hei jokaiselle! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puheenaiheet DIY Ajattelin tänään Höpsöä