Orapapa

”Hän arvostaa uniikkeja yksityiskohtia, turvallisia ja lämpimiä päiväunia vauvoille, suomalaista suunnittelua ja paikallista yrittäjyyttä. Häneen voi törmätä niin tiistaiaamuna torilla, muina päivinä muskarissa, viikonloppuna vauvauinnissa, loppuviikosta leikkitreffeillä kuin lauantaina lomareissullakin. Hän remontoi ja viettää villasukkapäiviä, tekee vuoroin töitä ja hiekkakakkuja, nauttii perheestä, luonnossa liikkumisesta ja uusista verkostoista. Hän tietää, kuinka tärkeässä roolissa vaunuja valitessa ovat ystävien ja tuttavien kokemukset. Hän kokee kunniatehtäväkseen olla perinteikkään suomalaisen yrityksen matkassa mukana. Hän on iloisesti elämään ja porkkanasosesotkuihin suhtautuva Oratiimin mama tai papa!”

Olen siis nykyään Orapapa, tai virallisemmin Ora Brand Ambassador, ja mukana kehittämässä suomalaisen Oran uutta nousua takaisin lastenvaunujen ja -rattaiden kärkikaartiin. Tulen jatkossa päivittämään myös Orapapa-kuulumisiani tähän blogiin, mutta lupaan välttää natiivi-/sisältömainonnan suurimmat karikot (vrt. case Electrolux). Eli aitoa kerrontaa ja todellista elämää, ei päälleliimattua lätinää. 😉

Palaan asiaan tarkemmin alkukevään aikana, kunhan saadaan uudet vaunut ja rattaat markkinoille! Paljon on matkaa taittunut Oran alkutaipaleelta, jota kuvakin edustaa…

nayttokuva_2015-12-14_kello_10.04.14.png

 

Perhe Lapset Lasten tyyli Vanhemmuus