”Päivän asu” -haaste!

Toimitus heitti jo alkuviikosta haasteen, ja lupasin osallistua. Tässä tulee siis muutama kuva!

029.jpg

Maanantaina meillä oli miehen kanssa vuosipäivä, ja hän oli varannut meille ravintolasta pöydän. Söimme kuuden ruokalajin menun viineineen, mulla oli olo kuin prinsessalla, niin oli luksusta koko ilta <3  Se mihin mentiin, oli minulle yllätys, ja paikaksi paljastui Ravintola Suomalainen Pohja.038.jpg

Tässä kuvaa tältä päivältä. Suoraan töistä, salille lähdössä. Mun arkipäivät on pukeutumisen suhteen sellaisia että 6.30 on oltava ovesta ulos matkalla töihin. Töissä vaihdan työvaatteet päälle. Arkiruljanssi on yleensä seuraavanlainen: koti-päiväkoti-töihin-päiväkodille-kotiin-salille-kotiin. Näin ollen pukeutumiseen ja siihen panostamiseen ei ole jäänyt hirveästi aikaa.. Kesälomalla ollessani jäi enemmän aikaa keskittyä siihen miltä näytää että välillä mieskin kysyi että olenko menossa johonkin, onko jotain erityistä kun näytät tuolta..heh! Arkena se on vaan niin että leggingsit jalkaan ja menoks!039.jpgPikkuäijjä on aina myös kovin kiinnostunut että mitä äiti oikeen kuvaa 🙂

Muoti Päivän tyyli