Retkeily viikko!
Heipä hei! Nytten, kun liikkumista rajoitetaan, niin alkaa arvostaa enemmän suomenluontoa. Olen aina pitänyt retkeilystä ja luonnossa kävelystä, mutta tää viikko on avannut ihan kokonaan mun silmät, kuinka kaunis luonto oikeasti on! Tää viikko oli ensmmäinen, kun pysyttelin vain kotona ja oon humannut, kuinka ihanaa on elää ilman mitää kiirettä ja aikataulua! Olen käynyt lenkillä […]