Synkkä talvi ja sitäkin hirveämpi kevät
Voi nyt helevetti! En jaksa tätä enää perrkele! Synkkää, pimeää, kylmää… Hirvee talvimasennus mut silti ei jaksa sitä kevät touhotusta. Niinku voi nyt teidän kukkahattutätien kanssa, jotka liihottaa ympäriinsä laulellen, puhuu pirtsakasta talvipakkasesta ja laskee päiviä ensimmäisiin kukkasiin. Eikä siihen kauheudet lopu. Tapasin mukavan oloisen miehen tinderissä, puhuttuun talvesta ja siitä kuinka paskaa tää on. […]