Rentoa vappua!
Sattuneesta syystä meidän perheemme viettää vappua tänä vuonna melko hillitysti. Ami-kissa näyttää mallia rennosti ottamisesta. Vai liekö kyseessä imitaatio liian siman nauttimisesta…




Oikein hauskaa vappua kaikille!
Sattuneesta syystä meidän perheemme viettää vappua tänä vuonna melko hillitysti. Ami-kissa näyttää mallia rennosti ottamisesta. Vai liekö kyseessä imitaatio liian siman nauttimisesta…




Oikein hauskaa vappua kaikille!
Nyt äitiyslomallani olemme ottaneet mieheni kanssa tavaksi nauttia hitaasta aamukahvista vietyämme lapsen päiväkotiin. Kun mies sitten lähtee töihin, ei minun tarvitse jäädä kuitenkaan yksin.






Vielä muutama päivä/viikko näitä rauhallisia aamuja, ennenkuin uppoamme koko perhe taas täysin erilaiseen kuplaan.