Sunnuntain asu

Tänään päällä sunnuntaikävelyllä kirppiskamaa ja rakas nahkarotsi. Laadukas biker on kyllä mielestäni joka naisen ja miehen klassikkovaatekappale, joka sopii kenen tahansa päälle ja moneen kokonaisuuteen.

DSCN8387.JPG

 

Sen sijaan kuvassakin vilahtava valkkinuttura… Ei todellakaan sovi kaikille, esimerkiksi allekirjoittaneelle takaraivottomalle henkilölle. En oikeastaan erityisemmin edes pidä kampauksesta, mutta tällaiset tokan päivän hiukset, jotka on eilen duunissa lärvätty täyteen muotoiluaineita, se hetkellisesti pelastaa (suihkuunhan ei ihminen voi mennä..). Vilkuilin kuitenkin epäluuloisesti peilikuvaani autojen ikkunoista, nuttura tuntuu jäävän törröttämään jotenkin irtonaisena…

DSCN8371.JPG

 

Asun aivan ihanalla paikalla. Tässä kaupungissa ei todellakaan ole viheralueita ja puistoja liikaa, mutta minulla on sellainen takapihalla. Kesäaamuina näen kuinka puiden latvustoista nousee usva, linnut mekkaloivat niin, että kissani on aivan villinä ja näin puiden kukinta-aikaan koko naapurustosta leijuu aivan huumaava tuoksu. Tällaisiin harvinaisiin luontoilmiöihin kiinnittää kaupungissa paljon enemmän huomiota ja niitä osaa myös arvostaa. Lapsuuden kotini oli aivan metsän reunassa, enkä tosiaankaan ollut siellä koskaan keväällä kukkia nuuhkimassa.

 

Muoti Oma elämä Päivän tyyli