Seksinaapuri

Seksi on ihanaa ja mahtavaa. Varsinkin jos on löytänyt kumppanin, jonka kanssa kaikki toimii. 

Mielestäni kaikki ansaitsisivat tällaisen kokemuksen. Tai oikeammin monta sellaista. 

Olen mielestäni suvaitsevainen ihminen, ja jokaisella tulee olla mahdollisuus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan parhaaksi katsomallaan tavalla, kunhan se ei loukkaa tai satuta muita ihmisiä. 

Suvaitsevaisuuteni tosin loppuu siihen, kun herään 2:30 jälleen kerran korvatulppien läpi kuuluvaan kirkumiseen. 

 

50371779_0.jpg

Ensimmäisellä kerralla nauratti, toisella kerralla huvitti ja nyt alkaa vähitellen vituttaa.

Aina kaupungissa eläneenä mielestäni elämisen äänet kuuluvat kerrostaloasumiseen. Ne pitää ottaa huomioon puolin ja toisin.

Aivan kuten kaikki muutkin häiritsevät äänet, on nuo vain siedettävä päivällä. Yöllä taas on eri juttu. 

Ongelma onkin seuraavanlainen:

Mielestäni ”heippa naapuri” -lappuja voi laittaa vain yhden vaikuttamatta stalkkerilta. 

Laitammeko siis viestin, jossa

a) Osoitamme olevamme avomielisia ja hauskoja naapureita, mutta kehoitamme hillitsemään ääniä yöaikaan esimerkiksi näin:

07a452d0d52ed4396ef228d76f1758de_0.jpg

Nimittely ei tosin ei koskaan ole kiva aloitus tuttavuudelle.

vai

b) Pitäisikö miehelle vihjaista, että huudon määrä ei välttämättä ole suoraan verrannollinen rakastajan taitoihin. 

10bc46612caa7a1b236a2e19e615e434.jpg

Kuumimmat 35 minuuttia ikinä. Nainen tuli huudon perusteella ainakin kahdeksan kertaa, ja kuin taikaiskusta viimeinen kerta sattui olemaan samaan aikaan miehen kliimaksin kanssa. 

Suhteet Sisustus Seksi

I.. can’t … even…

tumblr_ml2z29snjd1rjxj9ko1_500.gif

 

Kesä tulee, yhtä varmasti kuin uimapuvut ja toimittajien helteiset aivopierut. 

nimeton_0.png

Iltalehti kertoo jutussaan, kuinka Speedo on nyt ojentanut auttavan kätensä kohti meitä kaikkia höllyviä ja valkoisia naikkosia ja ”kannustaa naisia rakastamaan kehojaan sellaisina, kuin ne ovat”, koska ”sporttimerkin Sculpture-uimapuvut muotoilevat vartaloa, litistävät vatsaa ja tukevat povea.”

Speedon markkinointi nyt on vallan asia erikseen ja sukeltaa tuossa rakastaitseäsimuttavastamuokattuna ideassaan niin syvälle meta-tasojen Mariaanien hautaan, etten tiedä mistä edes aloittaisin. 

Mutta toisin kuin Speedon mainostoimisto, on Iltalehden toimitus jopa minun viestini tavoitettavissa. 

Joten voisitteko kertoa, että mitähän vittua?

nimeton_1.png

Vahvemman viestin Speedo olisi välittänyt käyttämällä mallina naista, joka todella voisi kaivata muotoilevaa uimapukua.”

 

fckery.gif

 

Siis miten.. tai siis.. että.. kuinka.. siis mitä?  Nyt siis kaikki te, jotka tunnette itsenne lihaviksi ja löllyviksi ilmoittautukaa Iltalehden toimistolle, niin saamme uskottavampaa mainontaa.

*Tekstien kuvankaappaukset Iltalehden jutusta

 

Muoti Ajattelin tänään Trendit