H&M goes Luxurious?
Huhut kertovat, että H&M olisi laajentamassa toimintaansa luksustuotemarkkinoille. Eilen internetin vallannut huhumylly kertoi ruotsalaisjätin suunnittelevan uutta tuotemerkkiä, joka asettuisi hintatasoltaan huomattavasti COSia korkeammalle. Uuden luksustuotemerkin taakse on puheen mukaan palkattu Behnaz Aram, joka on aiemmin suunnitellut Monkin, Weekdayn ja Cheap Mondayn mallistoja. H&M:n toteuttamat suunnittelijayhteistyöt ovat osoittautuneet jättimäisiksi myyntimenestyksiksi ja kenties niiden innoittama yhtiö on nyt halukas laajentamaan markkinoita myös omissa nimissään. Huhun todenperäisyyteen ei toistaiseksi ole saatu varmuutta, mutta eivät H&M:n edustajat ole sitä täysin tyrmänneetkään. Mikäli huhusta tulee totta, on mielenkiintoista nähdä kuinka tämä uusi aluevaltaus tullaan toteuttamaan, ja kuinka maksava asiakaskunta ottaa sen vastaan.