Juhannusviikonlopun uutiskatsaus
Vaikka Suomi juhli juhannusta, muotimaailma ei pysähtynyt lepäämään. Viikonloppuun mahtuikin monta muotiuutisotsikkoa, joista tässä poimintoja!
Yves Saint Laurent ja uusiutuva brändi-ilme
Yves Saint Laurent todallakin kokee nimi- ja brändiuudistuksen lähikuukausien aikana. Uudeksi nimeksi tulee Saint Laurent Paris ja muutos on saanut myös muotitalon toisen perustajajäsenen Pierre Bergen hyväksynnän. Perinteikäs YSL logo kuitenkin säilynee. Inspiraatio uusiutuvaan ilmeeseen haetaan suoraan muotitalon syntyvuosilta.
Kuva: YSL Twitter.
XOXO Gossip Girl
Gossip Girl sarjan näyttelijät eivät ole muotimaailmalle uusia kasvoja, mutta nyt kaksi sarjan näyttelijöistä voi lisätä jälleen uuden meriitin muotiansioluetteloihinsa. Blake Lively on nimetty Guccin uuden Premiér tuoksun mainoskasvoksi. Ed Westwick sen sijaan asteli eilen catwalkille Milanossa käynnissä olevilla miesten muotiviikoilla. Westwick toimi mallina Philipp Pleinin näytöksessä. Näyttelijä toimii myös merkin mainoskasvona.
Agyness Deyn juhannusmorsiamena
Mallina ja näyttelijänä tunnettu Agyness Deyn asteli juhannuksena alttarille kaikessa hiljaisuudessa. Sulhasen virkaa toimitti Frendeistäkin tuttu näyttelijä Giovanni Ribisi. Pariskunta ei ole aikaisemmin esiintynyt yhdessä julkisuudessa, joten häät tulivat monelle yllätyksenä.
Lana Del Rey ryhtyy malliksi
H&M on mitä ilmeisemmin palkannut Lana Del Reyn uudeksi mainoskasvokseen. Del Reystä on tullut nopeassa ajassa muotimaailman uusi it-tyttö ja onhan hänellä jo oma nimikkolaukkukin, kun Mulberry taannoin julkaisi laulajattaren tyylistä inspiraationsa saaneen Del Rey -laukkunsa.
Tyylitietotoimisto toivoo, että kaikilla on ollut oikein onnistunut ja rauhallinen juhannus! Jatketaan taas uutisten ja tyyliasioiden parissa arjen koittaessa!