Oman elämänsä supermalli

Kun sesonki vaihtuu kesästä syksyyn, saapuvat lehtien sivuille myös uudet mainoskampanjat. Normaalisti muotilehtien sivuilla komeilevat näytöslavoiltakin tutut supermallit, aina Frejasta ja Hannesta meidän omaan Suviin. Tänä syksynä muutama muotitalo on kuitenkin ottanut uudenlaisen lähestymistavan syksyn kampanjoihinsa. Prada valitsi omaan miesten syyskampanjaansa joukon tunnettuja näyttelijöitä, mutta Lanvin menee vielä hieman pidemmälle ja rantautuu kaduille omassa kampanjassaan.

lanvin.jpg

Lanvinin uusissa printtimainoksissa poseeraavat nimittäin aivan matti ja maija meikäläiset. Muotitalo on löytänyt uudet mainoskasvonsa kaduilla järjestetyistä street castingeista ja mainoksissa nähdäänkin naisia ja miehiä laajalla ikähaarukalla. Lanvinin sympaattinen pääsuunnittelija Alber Elbaz perusteli rohkeaa kampanjaa sillä, että hänen mukaansa Lanvin on tarkoitettu kaikille ikäryhmille. Olitpa sitten 18-vuotias tarjoilija tai 82-vuotias eläkeläinen, Lanvin on suunnitteltu juuri sinulle.

Mainoskampanjan tarkoituksena on korostaa ja juhlia erilaisia vartaloita ja ihmistyyppejä. Kaikkia meistä ei ole siunattu mallivartaloilla, joten tämän tyylinen lähestymistapa maineikkaalta muotitalolta on enemmän kuin tervetullut. Muutkin suunnittelijat voisivat ottaa Elbazista mallia ja siten laajentaa muotinäyttämön ihanteita. Kyllä Karl, puhun juuri sinulle!

Lähde ja kuvat: Vogue UK.

Muoti Trendit
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.