Luksusjätti LVMH avaa ovensa yleisölle

lvmh.jpg

Luksusjätti LVMH järjestää kesäkuussa tapahtuman, joka avaa yleisölle ovet tunnettujen muotibrändien kulisseihin. Toista kertaa järjestettävän Journées Particulières tapahtuman aikana yleisöllä on mahdollisuus vierailla esimerkiksi Louis Vuittonin ja Christian Diorin ateljeissa tai vaikkapa Guerlainin tehtaassa.

15.-16.6. järjestettävään tapahtumaan tulee ilmoittautua etukäteen. Oman paikkansa tutustumiskierroksille voi varata 16.4. avautuvilla tapahtuman omilla nettisivuilla osoitteessa lesjourneesparticulieres.com.

Vuonna 2011 edellisen kerran järjestetty avointen ovien päivä keräsi tuolloin huimat 100 000 kävijää. Nyt yleisöä odotetaan vieläkin enemmän, sillä mukana on 40 luksusjätin omistamaa kohdetta Ranskassa, Sveitsissä, Italiassa, Puolassa ja Isossa-Britanniassa.

Tapahtuman luonne on ainutlaatuinen ja se avaa varmasti uusia ulottuvuuksia luksusmuotitalojen toiminnasta. Ei siis muuta, kuin kesälomamatkoja suunnittelemaan!

——-

LVHM Invites Public to Visit Its Excluded Sites

Luxury conglomerate LVMH is opening the doors of its excluded site for public visitation.

LVMH will reprise the successful Journées Particulières program on 15th and 16th of June. This special event allows visitors to the factories and ateliers of Louis Vuitton, Christian Dior and Guerlain, among others.

Visitors are welcomed to 40 different manufacturing sites in France, UK, Italy, Spain, Switzerland and Poland. All visitors are expected to register and book the tours in advance. Booking begins in mid April at lesjourneesparticulieres.com.

Read more from Vogue.

Lähde: Vogue UK

Kuvat: Wikipedia

 

Muoti Matkat Suosittelen Trendit

Diane Kruger on Chanelin uusi kosmetiikkakasvo

aa041039.jpg

Grazia uutisoi Chanelin nimittäneen Diane Krugerin uudeksi kosmetiikkakasvokseen. Karl Lagerfeldin muusana ja ystävänä tunnettu näyttelijätär esiintyy muotitalon uudessa kauneuskampanjassa myöhemmin tänä vuonna.

Karl Lagerfeld kertoo viehättyneensä erityisesti Krugerin kansainväliseen ja taiteelliseen luonteeseen. ”Näyttelijättären kauneus ja luonnollinen eleganssi tekevät hänestä loistavan kasvon Chanelin uudelle ihonhoitosarjalle”, toteaa muotitalo tiedotteessaan.

Kruger on tuttu näky Chanelin muotinäytöksissä ja esiintyy usein Lagerfeldin suunnittelemissa asuissa. Mainoskampanja lienee siis luonnollinen jatke muotitalon ja näyttelijättären yhteistyölle.

——-

Diane Kruger is the New Face of Chanel’s Beauty Campaign

Chanel announced today that Diane Kruger is the face of its new beauty campaign, due to be released later this year.

The announcement follows Karl Lagerfeld’s long lasting infatuation with Kruger’s ‘cosmopolitan spirit and artistic background’. Kruger is an actress ’with natural elegance and beauty’ and therefore a perfect fit for Chanel’s new skincare line. Chanel goes on describing her as ’one of the most famous faces of international cinema’.

Kruger is also a known Chanel fan and friend of Karl Lagerfeld, so this collaboration seems rather natural.

Read more about the campaign from Grazia Daily.

Kuva ja lähde: Grazia UK

 

Muoti Meikki Uutiset ja yhteiskunta Trendit