Maalta kaupunkiin – vieroitusoireita?

maalta kaupunkiin 

Maalta kaupunkiin paluu voi ottaa koville, koska:

 

On kuljettu viikko paljain varpain.

Uitu ja saunottu aamulla päivällä illalla.

Bongattu metsäpeuroja rantakäärmeitä ahvenia sammakonpoikasia nautapaarmoja hevosia lehmiä kanahaukka.

On syöty herneitä mansikoita tummaa suklaata hieman siemailtu punkkua.

Luettu vino pino aikakauslehtiä eikä yhtään romaania kirjoitettu pari blogipostausta.

Nukuttu kellon ympäri.

Naurettu halattu ja suukoteltu.

Hörpitty viipyilevät aamukahvit laiturilla soudettu päin aurinkoa.

Kopiteltu palloa viskottu mölkkyä tikkaa.

Ihailtu auringonlaskua luonnonrauhaa hiljaisuutta veden kimmellystä.

Oltu yhdessä.  

 maalta kaupunkiin 

 

Tätä ja paljon muuta oli vuoden odotetuin viikko yhdessä suvun kanssa mökillä ❤ Kiitos!

 

En ihan vielä olisi valmis palaamaan Helsinkiin, pesemään hiuksia vesijohtovedellä, pukemaan kenkiä jalkaan ja vetämään päälle asiallisia kledjuja.

 

Voisin mieluusti mökkihöperöityä vielä tovin.

  maalta kaupunkiin 

 

Vieroitusoireita on jo ilmassa, niihin ensikäden hoitona toimivat mansikat & herneet. Sen sijaan kaupunkiympäristöön siedättymiseen tarvitaan aimo annos bloggailua, iltakävely keskustassa ja Skamin vika jakso. 

 

Mitäs sun viikonloppuun? Koetko vieroitusoireita (millaisia?) palatessasi maalta kaupunkiin? Vai toisin päin?

 

Loistaavaa perjantai-iltaa :)!

Bisous, Niina

 

P.S. Kuvat on otettu talon katolta, jonne kiipeäminen kuuluu jokavuotisiin mökkitraditioihin. Älä kysy ;D.

 

un***********@***il.com | Facebook | Instagram

 

Lue myös:

Serranon perhe mökkeilee

Loma kuvina x 7

Noloimmat kesäbiisit 2017 ja vinkit uuden musiikin löytämiseen

Miksi kielikylpy kannattaa?

Upea viikonloppu Marseillessa ja karu paluu arkeen

 

Muoti Ystävät ja perhe Mieli Päivän tyyli

St. Patrick’s Day -hulinaa ja opiskelua pikkutunneilla

 

keskiviikko, 18. maaliskuu 2015

St. Patrick’s Day -hulinaa ja opiskelua pikkutunneilla 

 

Hyvää yötä :)!

 

Oon ihan ylivireystilassa, koska just oltiin juhlistamassa St. Patrickin päivää vanhassa Lyonissa mun ranskalaisten ja residenssikavereitten kanssa, ja palasin ”ajoissa” (klo 23h30) kotiin tekemään viimeisiä muokkauksia huomenna palautettavaan esitelmään. Ei mitään logiikkaa tässäkään, mutta hermo paloi esitelmän vääntämiseen tänään päivemmällä, niin ajattelin, että parempi palata asiaan myöhemmin vähän freshimmin ajatuksin. St. Patrick’s Day on  täällä kohtuullisen iso juttu: mun ranskis kaverin kavereita oli matkustanut Lyoniin lähikaupungeista vaan tätä iltaa varten, useita tärkeitä rakennuksia on valaistu vihreällä valolla tän päivän kunniaksi ja kadut olivat ihan tupaten täynnä ihmisiä irkkubaareista puhumattakaan!!

 

 

IMG_5400.jpg

<3

 

 

IMG_5401.jpg

<3

 

 

IMG_5397.jpg

Väentungosta vanhassa kaupungissa…

 

 

Lisäksi vähän fiilistelyä viime viikonlopulta:

 

 

 

montp12.jpg

 

 

 

montp11.jpg

 

 

 

montp14.jpg

 

 

 

montp13.jpg

 

 

 

montp15.jpg

Near, far; wherever you are; I believe that the heart does go on<3

 

 

IMG_5395.jpg

Tänään aamun eka tunti oli peruttu, niinpä kulutin pari tuntia yliopiston pihalla Houellebecqin parissa. Siistiä, että ollaan luettu just Modianoa ja Houellebecqiä, jotka on tunnetuimmat ja puhutummat ranskalaiset kirjailijat maailmalla.

 

Mutta nyt alkaa onneksi oikeasti vähän ramaseen, ja huomenna rapsakka herätys klo 6.30, joten kauniita unia & bisous 🙂

 

<3: Niina

 

 

 

Kulttuuri Matkat Suosittelen Opiskelu