Kun mitä tahansa voi myydä seksillä
Olen tässä viime päivinä hämmästellyt kovasti Helsingin seudun liikenteen (HSL) uusia matkakortinlukijoita koskevia mainoksia. Nykyään on toki tapana, että kaikkea mahdollista markkinoidaan seksin avulla – myös sellaisia kertakaikkisen epäseksikkäitä juttuja kuin julkista liikennettä ja sen uutta laitteistoa. Nämä ilmeisesti jonkinlaisia parfyymimainoksia imitoivat ja vihjailevat ranskankieliset (why????) mainokset ovat kuitenkin jotain aika överiä.
Bongaa kuvasta ryhmäseksivihjailuja sekä bloggaajan koipien heijastus!
Facebook-sivuillaan HSL on perustellut mainoksia huumorilla sekä sillä, että ”lähdimme tekemään rohkeasti tunteiisin vetoavaa mainosta”. Itse en ole ihan varma, että minkälaisiin tunteisiin tämän tulisi vedota, mutta ehkä olen jotenkin tunnekylmä tyyppi. Niin ja ranskankieliset tekstit selittyvät kuulemma sillä, että mainostettavat matkakortinlukijat on valmistettu Ranskassa. Itse en voi väittää olevani näiden perustelujen jälkeenkään kamppiksesta kauhean vakuuttunut, mutta ottaen huomioon että seksillä on myyty myös esimerkiksi sellaisia epäseksyjä asioita kuin pikakahvia ja pesusieniä sekä jopa ruumisarkkuja ja vessanpönttöjä, HSL lienee loppujen lopuksi mainoksineen ihan hyvässä seurassa.
Jos siis kaipaat vähän erotiikkaa päivääsi, muista kulkea bussilla. Ja niitä uusia matkakortinlukijoita kiihkeästi odotellessasi voit tyydyttää uteliaisuutesi tsekkaamalla tämän huokailua ja hiplailua sisältävän, kertakaikkisen sensuellin mainoksen:
https://youtube.com/watch?v=SovpZQgK8cQ
Kyllä nyt tekee jo paatuneemmankin yksityisautoilijan mieli ryhtyä liikkumaan julkisilla!
Ylin kuva: HSL