Arjesta
Kuluneet kolme viikkoa Pariisissa on olleet hienoa aikaa. Mulle kuuluu kaikinpuolin hyvää ja oleminen täällä on jotenkin vaan todella kevyttä. Otan uuden päivän vastaan odottavalla fiiliksellä, suhtaudun elämään ei niin vakavalla asenteella, kehun itseäni päivittäin ihan pikkiriikkisistäkin saavutuksista ja kuuntelen pään sijasta kroppaa. Eilen se sanoi tarvitsevansa jotakin freesaavaa ja vitamiinipitoista – kipaisin lähikauppaan ja […]