Snickers-patukat

Innostuin kokeilemaan miehen synttäreiden kunniaksi Snickers-patukoiden tekoa.

Ihan syntisen hyvä herkku. Alin ja päällimmäinen kerros suklaata (yksi 200 g levy kummassakin), keskellä yksi kerros kinuskia ja toinen varsinaista Snickersiä: condensed milkiä (mitä se on suomeksi? tiivistettyä maitoa?), vaahtokarkkeja, maapähkinävoita ja rouhittuja suolapähkinöitä. 

DSC05353.JPG

DSC05354.JPG

DSC05355.JPG

Ainoa miinus oli syömisen hankaluus. Kinuski ei ollut ihan niin tiivistä kuin alkuperäisissä Snickerseissä, joten se valui pitkin poikin. Oma annos piti syödä siis riittävän nopsaan 🙂

Reseptin poimin parin viikon takaisesta Hesarista, ja se löytyy täältä

Koti Ruoka ja juoma

Viikonlopun sinisiä sävyjä

Ehdin sentään muutakin tehdä eilen kuin siivota. 

Perheen miehet tulivat ulkoa ja sitten olikin jo pienimmän lounas- ja päikkäriaika. Siinä vaiheessa mies lähti omiin menoihinsa ja minä ehdin ottaa ihan rauhassa, nappailin vähän valokuvia, söin lounaaksi jämiä jääkaapista ja hyörin keittiössä. Piti vähän valmistella juttuja miehen synttäriä varten, joka oli tänään! 

Illemmalla käytiin vauva(taapero?)uinnissa ja tultiin kaupan kautta kotiin. Muuten olisi ollut vähän ankea synttäriaamiainen; ilman mehua ja leipää. Uinnin jälkeen ilta menee aina tosi nopeasti, ei siinä ihmeempää ehdi kun iltatoimet.

DSC05324.JPG

DSC05343.JPG

dsc05345.jpg

Kameraan tarttui muun muassa tummansinistä. Järkkäilin makuuhuoneessa, joten nyt sinistä löytyy muualtakin kun meidän olohuoneesta. Yksi lempiväreistäni, ehdottomasti. 

 

 

Kauneus Sisustus Meikki