Pehmeitä paketteja

Läheiset muistivat meitä jouluna muutamilla ihanilla lahjoilla. 

Poika sai aika monen lelun lisäksi tämän mustavalkoisen kovan paketin…

DSC04952.JPG

Ja me vanhemmat saimme pehmeät paketit Marimekolta sekä Finlaysonilta. 

joululahjakombo.jpg

Laitan parempia kuvia sitten kunhan saadaan nämä jutut kunnolla käyttöön.

Mikä loistava päivä tänään, vihdoin ensilumi ja talven eka pulkkamäki! Eikä oltu ihan ainoita laskijoita lähinyppylällä. Ja nyt saisi tämä säätila pysyä seuraavat kaksi kuukautta. Vauvauinti jatkui tänään joulutauon jälkeen, eli varsin aktiivista päivää ollaan vietetty 🙂 Illalla oli vuorossa palkintona päivän reippailuista elokuva ja pannaria. 

 

Koti Sisustus

Talvi ikkunalaudalla

Oikeaa kuusta en tänä vuonna saanut, mutta pienen pöytäkuusen hain ennen joulua olohuoneen ikkunalaudalle. Vaikka muuten kaipaan jo enemmän keväisiä juttuja kotiin, saa kuusi vielä majailla paikallaan. 

Valkoinen mustatähtikuvioinen suojaruukku on vanha, ja sitä on yleensä käytetty vain parvekkeella. Kuusi sattui olemaan juuri sopivan kokoinen siihen, joten ruukku päätyi nyt vaihteeksi sisäkäyttöön. Kuusen lisäksi ikkunalaudalla on syksyllä maalaamani tarjotin ja synttärilahjaksi saatu mäyris 🙂

DSC04960.JPG

DSC04962.JPG

Tämä oli vielä mukava lyhyempi työviikko loppiaisen ansiosta. Ensi maanantaista lähtien sitten takaisin ihan normaaliin arkeen. Vaikka sitähän se on ollut nämä viime päivät myös: herätys, aamupuuhia pojan kanssa, töihin, kotiin, iltapuuhia, nukkumaan, herätys ja sama juttu uudestaan.

Mutta tänään on vähän vaihtelua tiedossa, ravintolaillallinen kahdestaan miehen kanssa 🙂 

Koti Sisustus