Olivia Klein suosikkeja

Kotimaisen Olivia Kleinin luonnonkosmetiikka jotenkin ihan kiehtoo minua!

Apteekkikosmetiikka on vähän heikko kohtani ollut aina ja mielelläni ostankin testiin nimenomaan apteekin valikoimaa. Olivia Kleiniä olen aiemminkin testaillut ja nyt olen pari uutta suosikkia löytänyt. Merkin Detox Masque onkin noussut lempinaamiokseni jo aiemmin ja eiköhän brändi vielä herkkuja tule kosmetiikkakaappiini tarjoamaan.

20180716_095638.jpg

Deep Peel on kuorintajauhe, joka sekoitetaan puhdistusgeeliin. Tämän siis voi sekottaa tujumpaan putsariin tai hellävaraisempaan puhdistajaan, ihan omien tarpeiden mukaan. Se tekeekin tästä erityisen kiinnostavan koska putsaria vaihtamalla myös kuorinnasta tulee hieman erilainen.

Kuorintajauhe sisältää ruususavea, kalamiinia sekä natriumbikarbonaattia ja tuote kuorii että syväpuhdistaa ihoa. Kuorinta on tarkoitettu erityisesti hilseilevälle ja kovettuneelle iholle mutta käy kaikille ihotyypeille, ja oma pintakuiva ihoni suorastaan rakastaa tätä. Olen käyttänyt tämän ihan muiden putsareiden kanssa kuin merkin omien, Olivia Kleinin putsarit on vielä testaamatta. 30gramman purkki maksaa alle 10 e ja on aika riittoisaa tavaraa. Todella mielenkiintoinen tuote ja ihosta tulee kuorinnan jälkeen puhdas ja se oikein hörppäsee seerumit, öljyt sekä kosteusvoiteen.

Toinen lemppari eli Aloe Berry Jelly on aloe vera pohjainen tuote joka rauhoittaa sekä kosteuttaa ihoa. Geeli sisältää myös pensasmustikkauutetta joka uudistaa ihoa sekä antimikrobista vilja-alkoholia taas rauhoittamaan tulehtunutta ihoa. Olin lukenut merkin nettisivuilta että tuo vilja-alkoholi tuoksahtaa tuotetta levittäessä joten sitä en säikähtänyt mutta ilman tuota tietoa olisin ehkä hieman hämmästynyt aika vahvaa alkoholin katkua. Geeli on todella kevyt ja tarkoitettu hoitamaan kuumoitusta, ihoärsytystä sekä kutinaa. Myös auringonoton jälkeen tämän pitäisi auttaa. Itsellä tulee satunnaisesti kummallista kutisevaa ihottumaa kasvoihin (olen aiemmin suuressa viisaudessani diagnosoinut itselleni ainakin kosketusihottuman sekä ihon stressireaktion) ja aiemminkin olen aloe veralla näitä hoitanut joten päätin tämän hankkia testiin. Nopeasti kutina ja näppylät katoavat tämän avulla. Olen käyttänyt tämän ensin kasvoille ja tarpeen vaatiessa heittänyt tujumman voiteen vielä siihen päälle. Geeli on todella kevyttäja imeytyy nopeasti joten tuotteiden kerrostaminen on vaivatonta. Tämän hinta on hieman alle 10e (merkin kotisivuilla 10,20 e oli suositushinnaksi kerrottu).

Molemmat tuotteista on ihania ja mutkattomia tuotteita ja OK- merkillä on todella simppelin tyylikkäät pakkaukset. Helppoa toimivaa luonnonkosmetiikkaa! 

 

Kauneus Iho Testit

Naturel- syväkosteuttavat käsineet

Muutama viikko takaperin kädet oli jostain syystä todella kuivat, sormenpäätkin kuin hiekkapaperia ja päätin testata pr-näytteenä saamiani Naturel merkkisiä kosteuttavia käsineitä.

20180626_074701.jpg

Nämä mm.kollageenia, mineraaliöljyjä, e-vitamiinia, ruusua sekä shea-voita sisältävät hanskat olikin todellinen yllättäjä!

Huolellinen käsienpesu, hanskat käteen, 10-15min.vaikkari ja kädet oli kuin uudet. Todella hyvin kosteutti eikä kädet jääneet öljyisiksi tai tahmeiksi. Käpälät oli välittömästi pehmeät ja loputkin hoitavat aineet imeytyi ihoon helposti kun nappasin hanskat pois käsistä.

Hanskat on todella isot eli sopii useampaan käteen ja hanskoissa olevalla teipillä saa säädettyä omaan ranteeseen passeliksi. En juurikaan saa omaa aikaa niin että pystysin hautaamaan tassuni piiloon pitkäksi aikaa, joten lyhyt vaikutusaika on loistojuttu.

20180626_074954.jpg

Tykkäsin näistä kovasti ja iso suositus esim.juhlapäivää ennen käytettäväksi. Myös miehille (erityisesti jos luvassa on paljon kättelyä)! Hyvin neutraali tuoksu käy hyvin sukupuoleen katsomatta (luulin automaattisesti että tuoksuisivat ruusulle).

20180711_210122.jpg

Sain näiden hanskojen lisäksi Kauneutta.comista testiin myös saman merkin kosteuttavat sukat sekä kuorintasukat, joita erityisesti on kaikkialla kehuttu. Ihme ja kumma omat jalat on olleet ainoa kohta kehostani mitkä ei ole rutikuivat joten säästelen niitä kunnes tulee tarvetta. Muutenkin, itseasiassa imetän vielä niin en noita (tai muitakaan) kuorintasukkia ole vielä uskaltanut käyttää. 

Muutamia Naturelin tuotteita käyttäneenä voin sanoa että merkillä on poikkeuksellisen hyvät Suomen kieliset ohjeet pakkauksissa! Sen verran Korealaisia tuotteita testanneena, ohjeista yhtään tajuamatta, tälläiseen ihan kiinnittää huomiota.

Kauneus Iho Testit