viikkohuolto

Pyrin kerran viikossa pitämään pienen huoltohetken. Kuorin ihon, hoidan hiukset ja värjään ehkä kulmat tai lakkaan varpaankynnet. Yleensä teen kasvonaamion tai parikin. 

P7090124.JPG

Tälläviikolla hioin vähän jalkoja pehmeämmäksi Schollin jalkaraspilla ja kosteutin ne avonin nail spa parafiini naamiolla joka käy sekä käsille ja jaloille, ja tuoksuu ihanalta! Käytin aikoinaan avonin jotain tuhtia vartalovoidetta missä oli sama tuoksu. Mulla on paha tapa rakastaa tuotteita niiden tuoksun takia, mutta tää on hyvä voide. Hiuksiin levitin olaplexin kotihoitotuotteen mitä kannattaa käyttää kerran viikossa. Pitäskin mennä ottamaan olaplex hoito jossain kohtaa, vaikka syksyn kynnyksellä. Laitan olaplexin kuivaan hiukseen jonka jälkeen pesen ja hoidan normaalisti ,vaikka nyt laitoinkin kerastasen therapiste sarjan naamion. Therapiste on todella kärsineelle hiukselle, ja oma pystyyn kuivanut karahka tykkää tästä kovasti. Ostin testiin lumenen glow reveal naamion, mitä sainkin metsästää aika pitkää. Bloggaajat on kertoneet tästä jo iät ja ajat ja sain käydä monta liikettä läpi ennen kun sain käsiini. Ensikosketus oli hyvä, iho tuntui kivalta ja raikkaalta käytön jälkeen.

P7090135.JPG

 

Vartalon kuorinnassa käytän joko ihan kuorintahanskaa ja sitä suihkugeeliä mitä sattuu olevan kylppärissä millonkin tai lushin vartalokuorintoja. Nyt käytössä on lushin rough with the smooth joka on taas kerran valittu ihanan tuoksun takia mutta olen näitä jo useamman palan itseeni hieronut. Tässä on mukana murumuru voita, ja en tiedä mitä se on mutta hei, murumuru on rakkautta kropalle, kai jo nimikin sen kertoo. Lakkasin varpaankynnet lumenen roosa nauha kynsilakalla, joka on mun ihan lemppari. Ostin kauheesti lumenea aikanaan jotta sain näitä hamsrattua muutamia jemmaan. Tässä vaan on täydellinen roosan sävy. 

varpaat.jpg

Kuvassa on vielä The Body Shopin yönaamio, bouncy sleeping mask. Käytän muutamana yönä viikossa, levitän tämän hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa, koska tämä ottaa aikansa imeytyä ihoon. Viikkohuoltotoimenpiteet vaihtelee ihon/hiusten kunnon mukaan ja mikä kohta millonkin on rempallaan mutta pakko pitää näitä remontteja säännöllisesti ettei ihan mörrimöykyksi muutu.Rakastan sitä tunnetta kun kaikkien tuotteiden tuoksut leijuu iholla ja iho ja hiukset on pehmeät. 

Ps. Loppuun tarina omasta elävästä elämästä. Pyysin avomiestäni hemmoittelemaan joskus, ja se pirulainen alkoi vaan kutsumaan mua hemmoksi Olin hemmoteltavana oikeen urakalla. Hemmottelu on sittemmin päättynyt jo.

Kauneus Hiukset Iho Meikki

rock it like its hot

festaritukkaa5.jpg

Saatiin Norlasilta testiin Biozellin sävysprayita, näiden pastellisten lisäksi paketissa oli sekä tumman ja vaalean ruskeat suihkeet. Päätin ihan vaan lähteä testaamaan kuinka paljon näissä on pigmenttiä, ja sitähän on! Vaikka oli idea vaan testata sävyjä niin puolivahingossa syntyi festarikampaus! Koko tukkaa en sateen pelossa lähde spreijaamaan mutta tyvellä se on superhauskan näköinen! Näitä saa edullisesti lähes kaikista isommista markeiteista joten kannattaa käydä hakemassa hetkellinen pastellitukka.buns5.jpg

Sumuteltiin vähän sinne ja tänne sekä pinkkiä että laventelia ja tää on just hyvä, ei hieno, ei viimeistelty, vähän rähjänen, niikun kunnon festarihengessä kuuluukin olla. Sillon kun eletään niin peilin voi jättää narikkaan.buns4.jpg

Peace and love my friends!festaritukkaa.jpg

Tein myös toisenlaista festaritukkaa, lettikiharaan pari värikästä lettiä ja voimakas tyvikreppauksen jotta hius nousee päänahasta ja pääsee riennoissa hengittämään. Askartelin kilpikonnatupsun mukaan, ihan vaan hyvän onnen maskotiksi. Varsinkin jos toivot että kampaus kestäisi puhtaan tuntuisena ja ilmavana vaikka viikonloppureissun ajan, tee tyvelle napakka kreppaus jolloin hius nousee päänahasta ja ei hius tunnu niin rasvaiselta. Ja hiuspuuterilla tai kuivashampoolla saa vielä lisänostetta tarvittaessa.

festaritukkaa2.jpg

IMG_4795.JPG

 

Muoti Mieli Hiukset Päivän tyyli