Mitä alustaa vasten kävellä alttarille?

Heippa!

Taas on sellaisia mietintöjä, että huh huh! Yksityiskohdat, nepä vasta tärkeitä ovat. 😀 Eli nyt on mietitty kiivasti, millä alustalla alttarille kävellään. Juhlapaikalla olisi kolme vaihtoehtoa:

1. Ruohikko – täysin nou nou korkkareilla! Tämä olisi ihanin paikka, mutta pehmeä maa huolettaa. Voisikohan tähän laittaa vaikka kuvaa vastaavan ”pohjan”?

2. Isot liuskekivet – alustana kaunis, sijainti vaan ei parhaimmistoa juhlapaikalla.

3. Ihan juhlatilan lattia / terassi – tämä olisi turvallisin, mutta tylsin valinta.

Matka kuitenkin alttarille on anyway pitkä, joten en haluaisit ikuisuutta lonksutella. No, ehkä oikea päätös jossain vaiheessa valkenee!

Työ ja raha Ajattelin tänään

Hääkuvaaja klousattu!

Jes, hääkuvaaja on viimein varattu! Saimme kolme tarjousta, joista valitsimme meitä eniten miellyttävän. Hintalaput heittelivät kuvaajilla vain satasen sisään, joten heillä on selkeästi aika sovitut hinnat haha. 😀

Päädyimme omiin kuvaajiin seuraajista syistä:’

  • vaikutti rennolta ja mukavalta parilta – kuvaavat siis yhdessä videon ja stillin
  • kuvaustyyli aito ja värit sopivan voimakkaita, välillä joidenkin kuvat näyttävät liian harmailta tai sinisiltä
  • pitkä kokemus hääkuvauksesta
  • hääpaikka on heille tuttu

Ihmettelin, kun esimerkiksi täällä kuvaajien budjetit olivat vain satasia. Meillä maksoi 1300 € valokuvaus ja 1500 € videokuvaus, yhteensä siis 2800 €.

Työ ja raha Ajattelin tänään