Juhlakengät – korot vai ei?

Korkokengät vai ei? Meillä on miehen kanssa suhteellisen iso pituusero, jopa 24 cm joten korot voisivat olla poikaa. En usein käytä korkoja, joten olen todella huolestunut, miten jaksan koko päivän koroilla. Totta kai kengät voi vaihtaa, mutta sitten helma saattaa aiheuttaa murheita.

Vaihtoehtoni:

A) Ökykorot, esimerkiksi ihanat glitterkorot 😍

B) Hillityt korot, esimerkiksi tanssikengät (ainakin olisi mukavat ja saisin muutaman lisäsentin)

C) Ballerinat, varma, mutta tylsä valinta

Mihin sitä kallistuisi?

Muoti Ajattelin tänään

Ruusu hääkukkana – OLD SCHOOL!

Äh, mä olen niin kyllästynyt ruusuihin hääkukkina! Nyt kun olen pitkään tutkinut Pinterestin ja muiden somekanavien satumaista maailmaa, alkaa ruusut niin tulla korvista ulos.

Vaikka rakastin saada superisoja, valkoisia ruusuja, niin pidän niitä yhdistettynä muihin kukkiin vähän ummehtuneena valintana. Harmikseni tosi moneen sekoitukseen tupataan sekoittaa ruusuja – varmaan johtuu siitä, että niitä on niin helposti saatavilla ympäri vuoden.

Ruusuissa on myös haasteensa – nupuillaan olevat yksilöt ovat omalla tavalla kauniita, mutta taas auenneet ovat kauheasti lävähtäneet ja ovat todella dominoivia ison kokonsa vuoksi. En ymmärrä, miksi triggeröidyn nyt niin paljon näistä ruusuista, menee hermo! Täältä vähän tiirailin eri kukkia. 

Ruusupalloa ei kimpuksi ainakaan tähän suuntaan, no no!

Puheenaiheet Ajattelin tänään